Lockout 2012
Re: Lockout 2012
Murray och Bengan kommer vara klara till nästa match enligt nätverks träff idag. Men kanske ni redan skrivit, är på väg hem från Malmö 

På söndag alltså, jäklar va gött om det stämmer!Stocky skrev:Murray och Bengan kommer vara klara till nästa match enligt nätverks träff idag. Men kanske ni redan skrivit, är på väg hem från Malmö

-
- Säsongskort: Ja
Tror bara att han inte ville säga något innan alla papper är klara. Övergången är ju trots allt inte helt klar än.Mindrocker skrev:Men vad betyder det Linkan sa: Om Bengan kommer...?
Avgå Jocke.
- SirDIFalot
Ja, många har ju gått händelserna i förväg med Bengan. Han är ju inte klar.Mindrocker skrev:Men vad betyder det Linkan sa: Om Bengan kommer ...?
Expert.
Lika bra och vänta och se, kan va nått som gör att det går åt skogen. Men lät positivt ialf!
Lockout 2012
Ingen Bengan i DIF enl mrmadhawk. Anl ekonomin, skatter för honom.
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
Sunt beslut om man helt enkelt inte har pengarna.Jepe skrev:Ingen Bengan i DIF enl mrmadhawk. Anl ekonomin, skatter för honom.
Expert.
Lockout 2012
Tolkar mrmadhawks text som om att det är mer från Bengans håll som det tar emot.SirDIFalot skrev:Sunt beslut om man helt enkelt inte har pengarna.Jepe skrev:Ingen Bengan i DIF enl mrmadhawk. Anl ekonomin, skatter för honom.
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
Han säger ju att kostnaden blir för stor om Bengan stannar för länge i landet?Jepe skrev:Tolkar mrmadhawks text som om att det är mer från Bengans håll som det tar emot.SirDIFalot skrev:Sunt beslut om man helt enkelt inte har pengarna.Jepe skrev:Ingen Bengan i DIF enl mrmadhawk. Anl ekonomin, skatter för honom.
Expert.
"Vi kanske ska starta en insamling" ?
Håller med om att det är ett bra beslut om det skulle kosta mer än det smakar.
Vad är det som kostar mer för Bengan än för Murray? Jävla svenska skatter. Sossarna har förstört detta land.
Vad är det som kostar mer för Bengan än för Murray? Jävla svenska skatter. Sossarna har förstört detta land.
Lockout 2012
Vet inte om det är jag som är trött eller nått men jag tolkar texten som om att det blir en saftig skattekostnad för Bengan om han spelar i DIF. Vilket blir ännu värre om han spelar VM på hemmaplan.SirDIFalot skrev:Han säger ju att kostnaden blir för stor om Bengan stannar för länge i landet?Jepe skrev:Tolkar mrmadhawks text som om att det är mer från Bengans håll som det tar emot.SirDIFalot skrev:Sunt beslut om man helt enkelt inte har pengarna.Jepe skrev:Ingen Bengan i DIF enl mrmadhawk. Anl ekonomin, skatter för honom.
Men är det så att DIF räknat på att det blir för dyrt för klubben så är jag faktiskt lättad och glad att det blir såhär.
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
Det verkar omöjligt att veta vilka spelare som kommer kosta mer än andra, det verkar bero på faktorer som vi inte har en aning om.Sjöwall skrev:"Vi kanske ska starta en insamling" ?
Jag gissar på att vi använts Nils-pengarna till Murray plus att styrelsen skjutit till lite på egen hand men att det inte finns särskilt många externa finansiärer där ute.
Expert.
Ne, sanningen är nog att vi inte har någon koll alls. Sveriges skatter är så otroligt sjuka så det inte är sant. Vi vet egentligen inte ett skit.SirDIFalot skrev:Det verkar omöjligt att veta vilka spelare som kommer kosta mer än andra, det verkar bero på faktorer som vi inte har en aning om.Sjöwall skrev:"Vi kanske ska starta en insamling" ?
Jag gissar på att vi använts Nils-pengarna till Murray plus att styrelsen skjutit till lite på egen hand men att det inte finns särskilt många externa finansiärer där ute.
Snart är Crosby klar för Ajk, på något sätt.. Den som lever får se.
- Jim Morrison
Nu är jag väldigt, väldigt, ledsen. Ingen Hörnqvist i DIF tydligen. Fy fan vad tråkigt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.