Skadetråden
Skadetråden
Håller med, att skriva på nätet är ju bland det minst ansträngande man kan göra när man är sjuk. Så ser inga problem med det. Vore bara skönt om vi kunde få ha hela laget på isen nån enstaka match!
Re: Skadetråden
Om man jämför att twittra med hockey match då tror jag inte man ger 100% i den matchen-daniel- skrev:...Linkan var tydligen så jävla sjuk att han 1 timme efter avslutad match kunde sitta och twittra om sin jacuzzi. Stackarn.

- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Hjärnskakningar på Linus Arnesson och Erik Gustafsson enligt Challe.
Kim och Holm känns jävligt ohotade i backbesättning just nu.
Expert.
- Jim Morrison
A men vad i helvete...SirDIFalot skrev:Hjärnskakningar på Linus Arnesson och Erik Gustafsson enligt Challe.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kan man inte ta in Alexander Falk istället för Lennhammer? Vi kan glömma poäng framöver om Holm & Kim skall spela...SirDIFalot skrev:Hjärnskakningar på Linus Arnesson och Erik Gustafsson enligt Challe.
- SirDIFalot
Har vi några forwards som har erfarenhet från att spela back?
Marcus Bohman får chansen? Fast Lill-Falken ligger nog närmare en plats då.
Marcus Bohman får chansen? Fast Lill-Falken ligger nog närmare en plats då.
Expert.
- -daniel-
Otto skulle säkert kunna spela back om det tryter... Han är klok nog att ställa om och klara av uppgiften. Sen är han åt helvete för vek i närkamperna, men det är väl på ett ungefär samma nivå som Holm & Kim ligger.
Men absolut, låt både Bohman och A.Falk spela. Jag ser inte att det kan bli så mycket sämre.
Men absolut, låt både Bohman och A.Falk spela. Jag ser inte att det kan bli så mycket sämre.
- diftobbe89
Instämmer lira med Falk och i värsta fall Holm, kanske Bohman, eller Lilliehök, någon som har koll på honom, defensiv back? Vet att han var ombytt till en försäsongsmatch.
Lira för helvete inte Lennhammer bara, mest synd om killen och han ser verkligen ut att ha noll i självförtroende, han håller inte och har aldrig gjort, skänk honom till Nacka eller nått!
Lira för helvete inte Lennhammer bara, mest synd om killen och han ser verkligen ut att ha noll i självförtroende, han håller inte och har aldrig gjort, skänk honom till Nacka eller nått!
Spela fult
Fyfan va jobbigt. Vi tappar back efter back. Hoppas Murray är redo snart 

Har satt oss i den sitsen själva. Veka tantbackar skadar sig också lättare än de rejäla. Tror knappt att Douglas ensam kan bli vår räddning. Behöver en till!
-
Falken gjorde det bra på försäsongen, det lilla jag såg av honom. Han kan nog gå in och göra det bra. Dessvärre måste vi lira med både Holm, Falk och Lennhammer för att få ihop till sex backar i nuläget, om jag har räknat rätt. Men jag har en fråga också: Är Blomstrand skadad?
- SirDIFalot
Tvivlar på det. Han har ju varit med som extraspelare och "åkt av sig" i pauserna på hovet. Typ.Metal Machine skrev:Falken gjorde det bra på försäsongen, det lilla jag såg av honom. Han kan nog gå in och göra det bra. Dessvärre måste vi lira med både Holm, Falk och Lennhammer för att få ihop till sex backar i nuläget, om jag har räknat rätt. Men jag har en fråga också: Är Blomstrand skadad?
Expert.
-
Märkligt att han inte får spela i så fall. Han borde utan tvivel peta Åberg.
Återigen så finns det ju ganska mycket VI inte vet om saker och ting...han kanske är loj på träningarna och bänkas av den anledningen? Hur som helst så tror jag att tränarna har koll på det.Metal Machine skrev:Märkligt att han inte får spela i så fall. Han borde utan tvivel peta Åberg.
-
Det tror jag knappast. Blomstrand petas för att han är ung och att flera spelare därmed står före honom i kön när det gäller att få spela. Hade han varit sju år äldre hade han varit med från start. Man har bestämt sig för att inte ge honom chansen. Än.