Skadetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
mutation
Medlem: Ja, vanlig medlem

Skadetråden

Inlägg av mutation »

Håller med, att skriva på nätet är ju bland det minst ansträngande man kan göra när man är sjuk. Så ser inga problem med det. Vore bara skönt om vi kunde få ha hela laget på isen nån enstaka match!
johan_80
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Skadetråden

Inlägg av johan_80 »

-daniel- skrev:...Linkan var tydligen så jävla sjuk att han 1 timme efter avslutad match kunde sitta och twittra om sin jacuzzi. Stackarn.
Om man jämför att twittra med hockey match då tror jag inte man ger 100% i den matchen :)
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

Hjärnskakningar på Linus Arnesson och Erik Gustafsson enligt Challe.

Kim och Holm känns jävligt ohotade i backbesättning just nu.
Expert.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

SirDIFalot skrev:Hjärnskakningar på Linus Arnesson och Erik Gustafsson enligt Challe.

A men vad i helvete...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

SirDIFalot skrev:Hjärnskakningar på Linus Arnesson och Erik Gustafsson enligt Challe.

Kan man inte ta in Alexander Falk istället för Lennhammer? Vi kan glömma poäng framöver om Holm & Kim skall spela...
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Har vi några forwards som har erfarenhet från att spela back?

Marcus Bohman får chansen? Fast Lill-Falken ligger nog närmare en plats då.
Expert.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Otto skulle säkert kunna spela back om det tryter... Han är klok nog att ställa om och klara av uppgiften. Sen är han åt helvete för vek i närkamperna, men det är väl på ett ungefär samma nivå som Holm & Kim ligger.

Men absolut, låt både Bohman och A.Falk spela. Jag ser inte att det kan bli så mycket sämre.
Användarvisningsbild
diftobbe89

Inlägg av diftobbe89 »

Instämmer lira med Falk och i värsta fall Holm, kanske Bohman, eller Lilliehök, någon som har koll på honom, defensiv back? Vet att han var ombytt till en försäsongsmatch.

Lira för helvete inte Lennhammer bara, mest synd om killen och han ser verkligen ut att ha noll i självförtroende, han håller inte och har aldrig gjort, skänk honom till Nacka eller nått!
Spela fult
Rix

Inlägg av Rix »

Fyfan va jobbigt. Vi tappar back efter back. Hoppas Murray är redo snart :D
Manijock

Inlägg av Manijock »

Har satt oss i den sitsen själva. Veka tantbackar skadar sig också lättare än de rejäla. Tror knappt att Douglas ensam kan bli vår räddning. Behöver en till!
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Falken gjorde det bra på försäsongen, det lilla jag såg av honom. Han kan nog gå in och göra det bra. Dessvärre måste vi lira med både Holm, Falk och Lennhammer för att få ihop till sex backar i nuläget, om jag har räknat rätt. Men jag har en fråga också: Är Blomstrand skadad?
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Metal Machine skrev:Falken gjorde det bra på försäsongen, det lilla jag såg av honom. Han kan nog gå in och göra det bra. Dessvärre måste vi lira med både Holm, Falk och Lennhammer för att få ihop till sex backar i nuläget, om jag har räknat rätt. Men jag har en fråga också: Är Blomstrand skadad?
Tvivlar på det. Han har ju varit med som extraspelare och "åkt av sig" i pauserna på hovet. Typ.
Expert.
Metal Machine

Märkligt att han inte får spela i så fall. Han borde utan tvivel peta Åberg.
Användarvisningsbild
Don66-2

Inlägg av Don66-2 »

Metal Machine skrev:Märkligt att han inte får spela i så fall. Han borde utan tvivel peta Åberg.
Återigen så finns det ju ganska mycket VI inte vet om saker och ting...han kanske är loj på träningarna och bänkas av den anledningen? Hur som helst så tror jag att tränarna har koll på det.
Metal Machine

Det tror jag knappast. Blomstrand petas för att han är ung och att flera spelare därmed står före honom i kön när det gäller att få spela. Hade han varit sju år äldre hade han varit med från start. Man har bestämt sig för att inte ge honom chansen. Än.
Skriv svar