Djurgårdens IF - Oskarshamn 25/9 2012
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - Oskarshamn 25/9 2012
Jag skäms. Dom enda som verkar vilja lira i det här jävla sopgänget är Dustin Johner och Chet Pickard. Lustigt nog dom enda som mest av alla saknar DIF-koppling sedan innan. Alla andra kan fan dra åt helvete. Det är så slarvigt så jag inte finner ord. Två stycken "too many men" utvisningar, varav en när vi jagar kvittering?
Inte ännu en jävla säsong, SNÄLLA.
Inte ännu en jävla säsong, SNÄLLA.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2012-09-25 20:12:20, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ok grabbar, då laddar vi för Malmö borta.
Livet leker....
Livet leker....
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- reservjesus
Det kommer inte bli en rolig säsong.
clowns to the left of me, jokers to the right
Sv: Djurgårdens IF - Oskarshamn 25/9 2012
Båga för fan! Stå inte still!!!
Pinsamt. Vad fan sysslar dom med?
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Älskade Challe som spelare, hatar honom som tränare.
Jag skäms. Efter fem matcher i hockeyallsvenskan har vi alltså förlorat mot Troja/Lungby, Mora och nu Oskarshamn.
Jävla nollor, avgå.
Jävla nollor, avgå.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Det finns inget förbud mot det. Däremot är inte matchtrådarna till för det. Det finns andra trådar i de andra delarna som passar.B.I.B.A skrev:När får vi börja diskutera tränarfrågan?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Nej denna säsong blir nog tung, om man inte ens kan dominera och vinna skotten hemma mot ett lag som oskarshamn. Dyngpisk mot Malmö borta är väl att vänta. Nej man skäms faktiskt lite över det som en gång va stockholms stolthet.reservjesus skrev:Det kommer inte bli en rolig säsong.
7 pinnar av 15 i allsvenskan är inte okej. men kan det bli sämre??? nej
-
Alltså fy f-n va undermåligt pinsamt att torska mot Oskarshamn hemma. Fruktansvärt att se det ädla klubbmärket draget i smutsen och förnedrat.
Tycker att tränarfrågan måste ses över redan nu. Men DIF kommer säkert vänta för länge som förra året när allt var för sent.
Challe räddade oss INTE kvar i kvalserien i våras. Laget har INTE spelat bra med Challe vid rodret under säsongsinledningen. Vad ska till innan han blir ifrågasatt? DIF har, till skillnad hur det var i ES förra året, ett lag som på papperet skall vara i toppen av AS men det har inte Challe fått ut hittills. Faktum är att, förutom kassa 3 torskar på 5 matcher så har vi INTE spelat bra ens när vi vunnit med Challe som tränare.
Tycker att tränarfrågan måste ses över redan nu. Men DIF kommer säkert vänta för länge som förra året när allt var för sent.
Challe räddade oss INTE kvar i kvalserien i våras. Laget har INTE spelat bra med Challe vid rodret under säsongsinledningen. Vad ska till innan han blir ifrågasatt? DIF har, till skillnad hur det var i ES förra året, ett lag som på papperet skall vara i toppen av AS men det har inte Challe fått ut hittills. Faktum är att, förutom kassa 3 torskar på 5 matcher så har vi INTE spelat bra ens när vi vunnit med Challe som tränare.
-
Bra att publiken buade för att markera. Tycker faktiskt att Otto, Linkan och Ölvestad har underpresterat hittills. Kanske fel att satsa på dem igen istället för att köra helt nytt.
Finns laget kvar i ha nästa år så hoppas jag fan med att vi får se ett lag byggt på enbart stora, feta, tandlösa med minst 35 ärr var i nyllet. Fega fanskap 

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Imorgon, OM inte Challe går ut med en tydlig ursäkt till alla fans och berättar klart och tydligt vad fan som är tanken med årets spel och vad som måste utvecklas.B.I.B.A skrev:När får vi börja diskutera tränarfrågan?
Inget mer jävla snack om hur BRA Allsvenskan är. Då ska han sågas med fotknölarna.
Ok, de övriga lagen är inga lätta matcher. Men vi måste ju kunna spela hem någon match med ett tydligt spelövertag. Annars går vi aldrig till kvalserien.
Så fruktansvärt stor respekt vi ger Troja, Asplöven mfl är löjligt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Linka, Otto = underpresterat? Nu tar du i..
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård