Djurgårdens IF - Oskarshamn 25/9 2012
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Oskarshamn 25/9 2012
Finns bara ett alternativ, vinst.
4-2 till oss.
1:a perioden: 1-0, 1-1
2:a perioden: 2-1, 3-1
3:a perioden: 4-1, 4-2
4-2 till oss.
1:a perioden: 1-0, 1-1
2:a perioden: 2-1, 3-1
3:a perioden: 4-1, 4-2
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det lilla jag sett av Oskarshamn har sett rätt bra ut. I alla fall deras PP-spel som såg betydligt hetare ut än vårat... Vi måste upp en hel del klasser i vår box (ligger på 11:e plats i boxplay rent statistiskt, 72%. Uruselt).
Finns bara tre pinnar på tisdag, är dock rädd att första nederlaget kommer komma hemma för att vi stressar upp oss alldeles åt skogen för mycket.
Finns bara tre pinnar på tisdag, är dock rädd att första nederlaget kommer komma hemma för att vi stressar upp oss alldeles åt skogen för mycket.
Vi kommer få se ett helt nytt DIF på tis!
Hahaha, är detta på väg att bli denna säsongs ''backsidan ser onödigt bra ut'' eller ''vårt nuvarande lag skall vända skeppet'', månne?Ohddan skrev:Vi kommer få se ett helt nytt DIF på tis!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Nej nejMäklaren skrev:Hahaha, är detta på väg att bli denna säsongs ''backsidan ser onödigt bra ut'' eller ''vårt nuvarande lag skall vända skeppet'', månne?Ohddan skrev:Vi kommer få se ett helt nytt DIF på tis!
3-4 till Oskarshamn
1:a perioden: 1-0
2:a perioden: 2-1
3:a perioden: 0-3
1:a perioden: 1-0
2:a perioden: 2-1
3:a perioden: 0-3
Hoppas Timmy är på benen igen! Vidare vore det nog klokt att ge Adam en start med tanke på helgens tuffa bortamatcher.
Konstigt det där. Vi har ju spelare som är bra i boxplay.-daniel- skrev:Det lilla jag sett av Oskarshamn har sett rätt bra ut. I alla fall deras PP-spel som såg betydligt hetare ut än vårat... Vi måste upp en hel del klasser i vår box (ligger på 11:e plats i boxplay rent statistiskt, 72%. Uruselt).
Samtidigt tycker jag inte att vi spelmässigt har varit så dåliga i BP. Kollar man på målen vi har släppt in.
Almtunas PP mål borde vi kanske ha haft. Vi släpper Guter helt fri i slottet.
Trojas PP mål var ju Fimpens idiotpass och sedan ett svagt ingripande av Chet.
Moras första igår tycker jag är lite tillfälligheter. Pucken tar väl på killens byxa eller något. Samtidigt är vi för svaga framför mål där.
Moras andra PP-mål såg jag inte och kan inte uttala mig.
Är inte så orolig för boxplay. Mer orolig för PP.
Hoppas verkligen att vi vinner så att spelarna får lite självförtroende hemma i alla fall.
Född till sportchef.
-
Se upp för Oskarshamn, det blir ingen lätt nöt att knäcka
DIF Småland
DIF Småland
-
Upp med ljudnivån i taket, sjung fram Djurgården och så kan vi nog få 3p.
Seriöst. Hovet ska koka, varje gång. Det måste göra det -- för oss och för laget.
Matchbild blir som följer. Skitmatch, med slumpmässiga mål och utan mycket organiserat spel. Slutresultatet blir 4-3.
Period 1: 0-1, 1-1
Period 2: 2-1, 3-1, 4-1
HÄR SKA MATCHEN STÄNGAS
Period 3: 4-2 (15:39), 4-3 (19:02), och det klassiska slutminutssvettandet mot Allsvenska Hockeylag............
Seriöst. Hovet ska koka, varje gång. Det måste göra det -- för oss och för laget.
Matchbild blir som följer. Skitmatch, med slumpmässiga mål och utan mycket organiserat spel. Slutresultatet blir 4-3.
Period 1: 0-1, 1-1
Period 2: 2-1, 3-1, 4-1
HÄR SKA MATCHEN STÄNGAS
Period 3: 4-2 (15:39), 4-3 (19:02), och det klassiska slutminutssvettandet mot Allsvenska Hockeylag............
Vila i Frid, DIF Hockey.
någon som vet om den här matchen sänds i tv?
-
Tror de bytte ut denna match mot VIK-Mora för att de båda flyger in NHL-spelare på VH, men vet inte om den visas någon annanstans.Örebroarn skrev:någon som vet om den här matchen sänds i tv?
Vila i Frid, DIF Hockey.