bastis7 skrev:Pinsam första period! Men bara två mål upp, tror vi höjer oss nu i andra och kvitterar sedan punkterar vi matchen i tredja som vi är så bra på
Kommer aldrig mera köpa matchen på deras jävla pisssida något mera! Forza S24!!
Håller med, total bojkott from nu. Sjukt besviken på kvallen.
Nä fy f.. vad bilden är dålig för 129:-
Vi vinner matchen med 6-3
Edin skrev:Det är bara ett lag på banan första 10. Oskarshamn har inte ens sportkeps och vi kör över dom. Sen är det någon som gör en rejäl tabbe (Otto?) i egen zon och vips är det 0-1. Sen faller allt samman.
Har förövrigt infiltrerat mig bland DIFanatics-gänget där Fabriken brukade stå. Dom har hittills hållit käften hela matchen, dom sparar sig väl till "den som inte hoppar".
Nej Arnesson!
Tänkte väl att jag måste sett fel, Otto skulle aldrig göra en sån miss.
Edin skrev:Det är bara ett lag på banan första 10. Oskarshamn har inte ens sportkeps och vi kör över dom. Sen är det någon som gör en rejäl tabbe (Otto?) i egen zon och vips är det 0-1. Sen faller allt samman.
Har förövrigt infiltrerat mig bland DIFanatics-gänget där Fabriken brukade stå. Dom har hittills hållit käften hela matchen, dom sparar sig väl till "den som inte hoppar".
Nej Arnesson!
Gör vi en kasse nu i andra kan vi vända det här.
Aldrig att det här laget vänder! De kissar ju på sig i varje tredje period! Så jävla lökigt psyke!
Jag tvivlade på Challe redan när han blev klar. Var har han egentligen lyckats som tränare? Defensiven är den sämsta sidan precis som tidigare. En negativ trend är vi inne i, en ny spelare behövs för att vända detta (Läs Dogge).
Nej Arnesson!
Gör vi en kasse nu i andra kan vi vända det här.
Är ni säkra på att det var Arnesson? Jag tror det var någon kvarglömd småbarnspappa från allmänhetens åkning i söndags!
Våra backa är ju totalt odugliga att skjuta också! Antingen går den 5 meter utanför eller 5 meter över eller så går den på första bästa gubbe som står i vägen. Och så i powerplay så letar de bara efter nån som ska styra in den. Va Faan! Skjut på mål så blir det retur och MÅL!