Kall-El skrev:Jag skulle bestämt avråda folk från att skriva upp sig på s24 tjänst och detta inte bara för att Pajasbladet står bakom det hela utan främst därför att bildkvalitén och produktionerna från dem i alla fall förut varit rent bedrövliga.
Om det är svårt att se deras fotbollssändningar tänk då hur in i helsickes svårt det är att se en "grumlig vit is och en liten svart puck".
Fattar verkligen inte hur Hockeyallsvenskan kan ha gått med på att låta 2 olika leverantörer sända matcherna... Har sett en match på S24 och det räckte för att aldrig mer vilja betala för en match som sänds med den skitkvalitén.
Surt när man har Viaplay så ska någon pajaskanal ägd av Aftonbladet få visa lite matcher. Hade Djurgården fått 80% av intäkterna hade jag övervägt.
Kan passa på och säga att för mig har kvaliten vart sådär på viaplay.. Csports var bättre när vi var i eliten. Det kunde hacka ibland och ibland inte funka. Men höll alltid med bra bild... På viaplay hackar det oftast och blir sämsta kvaliten nästa gämt.. Och andra sidan är det min dator som gör det till viss del. Men har även vart på andra platser med andra datorer. Men det är bättre än inget. Och något som inte framgår är att viaplat kontot kan endast vara kopplat till 4 datorer vilket csports inte hade. Där var det fitt sålänge ingen annan var inloggad samtidigt...
En sista sak. Ni som såg andra matchen och har viaplay har rätten att få tillbaka 99kr och endast betala 100 nästa dragning då den matchen strulade. Har iallafall jag fått.
När jag kopplade in laptoppen till tv'n blev det väldigt bra kvalité men det "hackade" lite.
Men om jag ser på datorn så är det stor skillnad på kvalitén men det hackar inte alls. Antar att TV'n vill få ut så mycket bildkvalité som möjligt istället för att se till att det inte är fördröjning eller hack i sändningen.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Godnoken skrev:När jag kopplade in laptoppen till tv'n blev det väldigt bra kvalité men det "hackade" lite.
Men om jag ser på datorn så är det stor skillnad på kvalitén men det hackar inte alls. Antar att TV'n vill få ut så mycket bildkvalité som möjligt istället för att se till att det inte är fördröjning eller hack i sändningen.
Tvn vill inte någonting.. det är bara en extra bildskärm. Eftersom det är en laptop så är det nog grafikkortet som inte orkar med, om du ens har ett riktigt grafikkort i laptopen.
de flesta laptops körs från den inbyggda gpu'n i moderkortet som inte är något att hänga i granen direkt
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
Fan vad lack man blir. S24?? Wtf!? Fan heller att jag ska ha ett abonnemang till, sug balle. Hoppas ingen annan köper heller så dom går under och inte köper nåt mer. 20 DIF matcher också? Helvete... Hoppas merparten är hemmamatcherna så jag inte drabbas mycket av det.
EDIT: Förövrigt har jag inte haft några problem med Viaplay förutom sist match, men då hade dom problem med alla servrar tror jag och överbelastning.
Kan inte hitta matchen nånstans!! Hjälp!! Bor i Gbg och kan inte åka på varje match på Hovet. Fan vad jag saknar Csport. Trodde jag aldrig jag skulle säga. Men jämfört med detta elände var det rena drömmen.