Remy Lebeau skrev:Det blir förlust med 2-4. Lindman kastar på nytt pucken över sargen och Timrå får då powerplay och gör 2-3. 2-4 görs i tom kasse.
Säcken kommenterar sedan matchen efteråt "Det kommer vända snart, det är jag helt övertygad om. Grabbarna vill så mycket, de gjorde en smått heroisk insats sista 5 minutrarna.
Skulle pucken toucha Hedströms tänder på vägen ut skulle det faktiskt vara värt det!
Remy Lebeau skrev:Det blir förlust med 2-4. Lindman kastar på nytt pucken över sargen och Timrå får då powerplay och gör 2-3. 2-4 görs i tom kasse.
Säcken kommenterar sedan matchen efteråt "Det kommer vända snart, det är jag helt övertygad om. Grabbarna vill så mycket, de gjorde en smått heroisk insats sista 5 minutrarna.
Skulle pucken toucha Hedströms tänder på vägen ut skulle det faktiskt vara värt det!
Då skulle det ju inte bli utvisning heller
Haha, tänkte aldrig så långt! Kasta pucken Martin, kasta!
Dags för undertecknad att sticka ut hakan en aning...
Trots att jag, allt som oftast, levererar relativt pessimistiska (alternativt realistiska) tongångar här på forumet så tror jag stenhårt på seger mot tik.
Bönderna har haft det lite småkärvigt på sistone och kan vi bara stå upp på samma sätt som vi gjorde tidigare under säsongen, så finns det definitivt poängchans..
Tycker ändå att laget ser helt okej ut. Tur att vi har så pass få skador i dessa prekära tider. Jag räknar med att 4:e femman får väldigt lite istid i likhet med senaste matchen mot LHC, och ett jobb som avlastningsfemma bör de väl klara av.
Elias skrev:Tycker ändå att laget ser helt okej ut. Tur att vi har så pass få skador i dessa prekära tider. Jag räknar med att 4:e femman får väldigt lite istid i likhet med senaste matchen mot LHC, och ett jobb som avlastningsfemma bör de väl klara av.
Risken är väl att dom inte får så mycket speltid, precis som du säger, men att vi går runt på 3 femmor och klappar ihop totalt i slutet.