Lockout 2012
Re: Lockout 2012
Hm hur ska Holm stoppa kopitar?
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Lockout 2012
Rosenborg vill till Gabbe?David1891 skrev:Tvärtom.XantE skrev:Ville inte Gabbe till Rosenborg?
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Enligt mina uträkningar kostar Landeskog 40-50k i månaden att försäkra.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Lockout 2012
Om nu våra f.d. ES-spelare har svårt att ställa om till spelet i HA, hur ska det då gå för spelare som Kopitar? Vi har ju precis lärt oss att det inte går att bara glida in i HA och tro att man är (L.A.) King?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Sv: Re: Lockout 2012
Anze Kopitar heter inte Jimmie Ölvestad... Vi pratar världsklass.minalman skrev:Om nu våra f.d. ES-spelare har svårt att ställa om till spelet i HA, hur ska det då gå för spelare som Kopitar? Vi har ju precis lärt oss att det inte går att bara glida in i HA och tro att man är (L.A.) King?
- minalman
Lockout 2012
Jo, men han omges av HA-klass. Ingen spelare kan ensam lyfta ett lag medelmåttor. Kanske en keeper, men knappast en center. Jag tror däremot att motståndarlaget blir extra triggade att anstränga sig när en världsklasspelare står för motståndet. Ungefär som när alla lag skärper sig mot oss nu, kommer vi att få en extra kick av att möta en Kopitar. Men Mora-killarna fattar inte hur de ska ta tillvara hans spel. Ungefär som Zlatan i landslaget, liksom.pulverapa skrev:Anze Kopitar heter inte Jimmie Ölvestad... Vi pratar världsklass.minalman skrev:Om nu våra f.d. ES-spelare har svårt att ställa om till spelet i HA, hur ska det då gå för spelare som Kopitar? Vi har ju precis lärt oss att det inte går att bara glida in i HA och tro att man är (L.A.) King?
Haha, du fattarJohanPez skrev:Rosenborg vill till Gabbe?David1891 skrev:Tvärtom.XantE skrev:Ville inte Gabbe till Rosenborg?
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Ser att DIF börjar göra reklam för Media Markt på facebook. Kan media markt ha hostat in lite stålars?
- SirDIFalot
http://watch.tsn.ca/off-the-record/clip ... clip763526
Här låter det som att Landeskog inte ska hem, än på ett tag.
Expert.
Erik Gustafsson får plocka på sig lite pluspoäng och locka över Landeskog
- Daniel942
Agree. Nån nytta får han göra faktiskt.Glory1 skrev:Erik Gustafsson får plocka på sig lite pluspoäng och locka över Landeskog
DIF!
Gabriel kommer stanna i Denver och träna med laget enligt hans pappa. Pratade med honom igår och fick det bekräftat.SirDIFalot skrev:http://watch.tsn.ca/off-the-record/clip ... clip763526
- minalman
Lockout 2012
Jag är rädd för att med NHL i laget börjar några glida runt och räkna med att stjärnorna fixar poängen. Har sett sånt förr...
Tycker att vissa spelare glider runt på isen utan att vi har några stjärnor. Däremot så kanske vi behöver några NHL-spelare i laget, några som kan sätta lite fart på dom andra, några som kan öka kvaliteten på träningarna/matcherna.minalman skrev:Jag är rädd för att med NHL i laget börjar några glida runt och räkna med att stjärnorna fixar poängen. Har sett sånt förr...
- Jim Morrison
Rick Nash (New York Rangers) tror att hela säsongen kommer bli lockoutad. Första gången en spelare har kommenterat sin åsikt på det hela. Alltså annat än vad han hoppas kommer hända (kort lockout)
NHL har även börjat ställa in försäsongsmatcher nu.Chris Johnston ?@reporterchris
According to @Guggti, Rick Nash told reporters in Davos he thinks the NHL lockout will last the entire season
Inga möten inplanerade mellan NHL och NHLPA. En vecka från sista officiella pratet.@KatieStrangESPN: #CBA NHL has canceled all pre-season games through September 30th
Bruce Garrioch Bruce Garrioch ?@SunGarrioch
There are no meetings planned and there have been no discussions today between NHL and NHLPA. We are one week from last official talks.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2012-09-19 21:50:03, redigerad totalt 2 gång.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.