Lockout 2012
Re: Lockout 2012
Vet inte om det bara var jag som reagerade på matchen igår att Kronvall va med i en reklam för ngt gym igår på jumbotronen, jag drog den slutsatsen att dom kanske löser dom ekonomiska bitarna med sponsring och reklam... Sa till polarna att den där reklamen var en indikation på vad som komma skall... Återstår att se dock men jag tror vi får se ngn stackare i AS bli Kronvallad eller få sig en open ice av Murray... Det är bara att H&M lägger ut en reklam kampanj med Murray, Kronvall och grabbarna... 

- Sudden
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Haha, vad sjukt det kommer bli att se bl.a. Anze Kopitar glida runt i MORA(?!)
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Lockout 2012
Galet, vik och BerglundSudden skrev:Haha, vad sjukt det kommer bli att se bl.a. Anze Kopitar glida runt i MORA(?!)
För en som mig som inte bryr mig om NHL. Hur bra är den där liraren egentligen? Det verkar ju som att han lirar mot oss på lördag.Sudden skrev:Haha, vad sjukt det kommer bli att se bl.a. Anze Kopitar glida runt i MORA(?!)
Ptja, lagkapten och center i första linan i Los Angeles Kings, regerande Stanley Cup mästarna.gurra skrev:För en som mig som inte bryr mig om NHL. Hur bra är den där liraren egentligen? Det verkar ju som att han lirar mot oss på lördag.Sudden skrev:Haha, vad sjukt det kommer bli att se bl.a. Anze Kopitar glida runt i MORA(?!)
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Lockout 2012
Är väl Dustin Brown som är kapten i LA Kings? Kopitar är väl "bara" ass? Hur som så är han en grymt bra spelare, grym i slutspelet förra säsongen.ludde- skrev:Ptja, lagkapten och center i första linan i Los Angeles Kings, regerande Stanley Cup mästarna.gurra skrev:För en som mig som inte bryr mig om NHL. Hur bra är den där liraren egentligen? Det verkar ju som att han lirar mot oss på lördag.Sudden skrev:Haha, vad sjukt det kommer bli att se bl.a. Anze Kopitar glida runt i MORA(?!)
2014-04-07, vad hände?
- Remy Lebeau
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5464873.ab
"Viktig seger mot Södertälje.
Och inom kort kan Djurgården göra klart med flera NHL-spelare.
Enligt vad Sportbladet erfar har Gabriel Landeskog meddelat att han vill spela med sin förra klubb."
Undrar vad det kostar att försäkra Landeskog? Undrar om siffrorna runt 230 000 stämmer som det ryktades om innan.
Enligt vad Sportbladet erfar har Gabriel Landeskog meddelat att han vill spela med sin förra klubb."
Undrar vad det kostar att försäkra Landeskog? Undrar om siffrorna runt 230 000 stämmer som det ryktades om innan.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Kopitar har ett snitt kring 0.9 PPG över 475 NHL-matcher fördelat på 163 mål och 271 assists. Man får väl tyvärr anta att poängskörden stiger något nu när han byter världens bästa liga mot Hockeyallsvenskan.gurra skrev:För en som mig som inte bryr mig om NHL. Hur bra är den där liraren egentligen? Det verkar ju som att han lirar mot oss på lördag.
Jätteduktig.gurra skrev:För en som mig som inte bryr mig om NHL. Hur bra är den där liraren egentligen? Det verkar ju som att han lirar mot oss på lördag.Sudden skrev:Haha, vad sjukt det kommer bli att se bl.a. Anze Kopitar glida runt i MORA(?!)
Sv: Re: Lockout 2012
Enligt mig, den kanske viktigaste spelaren i Kings efter Quick. Grymt bra spelare som är väldigt smart. Spelar han mot oss lär han slå till med någon poäng.gurra skrev:För en som mig som inte bryr mig om NHL. Hur bra är den där liraren egentligen? Det verkar ju som att han lirar mot oss på lördag.Sudden skrev:Haha, vad sjukt det kommer bli att se bl.a. Anze Kopitar glida runt i MORA(?!)
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Då Landeskog väl fortfarande har "juniskontrakt" kan han inte ha direkt hög lön och borde inte kosta mer än 50-60 papp i månaden att försäkra max.Remy Lebeau skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5464873.ab
Om han vill hit är det som jag ser det inget snack plocka över omedelbart tillsammans med Murray som inte heller blir så dyr att försäkra.
I övrigt borde man snacka lite med Odoya vars försäkring blir mycket billigare än kronwalls samt inte minst tjata med Chicago om att få dem att ändra sig i fallet krüger.
Nån som har koll på hur hög försäkringskostnaden kan vara för Kopitar?
Eftersom han tydligen har nästan dubbelt så hög lön som Kronwall måste det vara helt löjliga summor som Mora har lyckats skrapa fram. Konkurs-varning?
Eftersom han tydligen har nästan dubbelt så hög lön som Kronwall måste det vara helt löjliga summor som Mora har lyckats skrapa fram. Konkurs-varning?
Lockout 2012
Ville inte Gabbe till Rosenborg?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Enligt Mora har inte klubben lagt ut en krona utan allt kommer från sponsorer och supportrarVikas skrev:Nån som har koll på hur hög försäkringskostnaden kan vara för Kopitar?
Sv: Re: Lockout 2012
Tvärtom.XantE skrev:Ville inte Gabbe till Rosenborg?
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!