IF Troja/Ljungby - Djurgårdens IF 15/9 2012
-
Re: IF Troja/Ljungby - Djurgårdens IF 15/9 2012
Avgå Charles
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Lägg ned matchtrådarna. Allvarligt.
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Känns i alla fall som att vi måste komma på någon bättre lösning...DIF_Soldier skrev:Lägg ned matchtrådarna. Allvarligt.
Expert.
De senaste tre åren har det i snitt krävts ganska precis 100 p för att komma topp 3 i ligan. Det ger ett snitt på ca 1,9 p per match, vilket får anses ganska tufft. Men säsongen är lång och man får inte deppa ihop över en förlust även om jag blir orolig över att vissa gamlingar var tämligen osynliga idag. Om vi tar SSK hemma så har vi ett poängsnitt på 2 p/match och då är vi på banan igen.
- minalman
Jag har varit offline hela dagen pga trasiga kommunikationer. Läste nyss ikapp på texttv. Överlägsen skottstatistik. Två mål i baken på mindre än en minut (höll nollan 59 minuter). Troja etta i AS. Förstår ingenting när jag läser ikapp i tråden. Vad f-n tror vi? Att vi ska gå obesegrade genom hela serien? Enligt tråden var vi ju sämre än rundningskoner. Med ett måls förlust. Med överlägsen skottstatistik. Mot seriens just nu bästa lag. I deras hemmaborg. Nyansera kommentarerna nästa match.DIF_Soldier skrev:Lägg ned matchtrådarna. Allvarligt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Lucky Luke
+1minalman skrev:Jag har varit offline hela dagen pga trasiga kommunikationer. Läste nyss ikapp på texttv. Överlägsen skottstatistik. Två mål i baken på mindre än en minut. Troja etta i AS. Förstår ingenting när jag läser ikapp i tråden. Vad f-n tror vi? Att vi ska gå obesegrade genom hela serien? Enligt tråden var vi ju sämre än rundningskoner. Med ett måls förlust. Med överlägsen skottstatistik. Mot seriens just nu bästa lag. I deras hemmaborg. Nyansera kommentarerna nästa match.DIF_Soldier skrev:Lägg ned matchtrådarna. Allvarligt.
Vem hade du tänkt som ersättare?Farsta & Cobran skrev:Avgå Charles
Får inte heller ihop skotten. Tyckte Troja sköt mycket mer.
Hur som helst är det ett rättvist resultat i min mening(håller förvisso på Troja)...Troja var sjukt mycket bättre i första,men sen i andra tog DIF över och gjorde också 1-0. Sen tappade DIF glöden och Troja vände och var mycket hetare framför eget mål än vad DIF var framför Trojas om man säger så.
Tror inte det går någon nöd på DIF,ni lär endå vara ett topplag.
Hur som helst är det ett rättvist resultat i min mening(håller förvisso på Troja)...Troja var sjukt mycket bättre i första,men sen i andra tog DIF över och gjorde också 1-0. Sen tappade DIF glöden och Troja vände och var mycket hetare framför eget mål än vad DIF var framför Trojas om man säger så.
Tror inte det går någon nöd på DIF,ni lär endå vara ett topplag.
Troja!
Var på plats... Jonher tog en piss utvisning ..IGEN !!!!där av kvittering;(
Hur fan kan vi hylla honom??? Kan lova att vi blir nya Leksand / Malmö;((( fast utan pengar;;(
Hur fan kan vi hylla honom??? Kan lova att vi blir nya Leksand / Malmö;((( fast utan pengar;;(
Djurgården ALLTID OAVSETT.....
Finns en del att jobba på men usch, vad man direkt kastades tillbaka till känslan man hade efter matcherna förra säsongen, gått omkring småsur nu, usch usch.
Nästa tar vi!
Nästa tar vi!
Ni kan klaga över jävla bönder, inavel, skitishall (vilket stämmer)och bondhåla, men vem förlorade mot bönderna?
Jag är imponerad av att Troja kunde vinna trots att somliga Trojaspelare inte vågade hålla pucken utan slog iväg helt i blindo.
Ni har en handfull elitspelare men resten är sådär.
Men ni är i gott sällskap.
"Storlag" som SSK, MIF, Örebro fick däng förra säsongen.

Jag är imponerad av att Troja kunde vinna trots att somliga Trojaspelare inte vågade hålla pucken utan slog iväg helt i blindo.
Ni har en handfull elitspelare men resten är sådär.
Men ni är i gott sällskap.
"Storlag" som SSK, MIF, Örebro fick däng förra säsongen.
O ni som sa att DIF "sjöng" ut Troja klacken...Kolla reprisen som sänds just nu,tror inte ni har kvar den åsikten efter det.
Troja!
- Daniel942
Antar att det kommer vara likadant hela säsongen, bönder kommer regga sig här efter varje vinst mot oss. Så..
HEJ BÖNDER! VI É DIF!
HEJ BÖNDER! VI É DIF!
DIF!
1. Jag tycker inte nån klack hörs sådär överdrivet mycket i klippet. Det enda jag hör är den där sabla trumman.priamos skrev:O ni som sa att DIF "sjöng" ut Troja klacken...Kolla reprisen som sänds just nu,tror inte ni har kvar den åsikten efter det.
2. Tar man bort trumman så skulle ni inte höras mycket.
3. Skrev för övrigt att DIF-klacken _stundtals_ var bättre än Troja-klacken. DIF-klacken var inte bra, typ bara halva klacken som rörde på munnen.
En hel del cred till klackledarna som dock försökte stenhårt för att få igång den delen av klacken som inte hördes. Lyckades några få gånger iaf.

Senast redigerad av mutation den 2012-09-15 20:10:29, redigerad totalt 1 gånger.
Tyckte nog att troja klacken var rätt så tyst i andra perioden.priamos skrev:O ni som sa att DIF "sjöng" ut Troja klacken...Kolla reprisen som sänds just nu,tror inte ni har kvar den åsikten efter det.