IF Troja/Ljungby - Djurgårdens IF 15/9 2012
- Jim Morrison
Re: IF Troja/Ljungby - Djurgårdens IF 15/9 2012
33-13 i skottstatistik... Behöver vi en målskytt? Hoppas att Åberg vaknar snart. Inte visat mycket hittills.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
16 nya spelare i laget. Spelare somknappt inte har spelat med varandra tidigare. Tycker nog man bör ge dom en chans att spela ihop sig.
Lennhammer och Holm skänker ingen som helst trygghet i egen zon. Ser riktigt virriga ut och agerar tamt och osäkert. Hade hellre önskat mig en stabil defensiv back (Saknar Printz nu)
Lennhammer och Holm skänker ingen som helst trygghet i egen zon. Ser riktigt virriga ut och agerar tamt och osäkert. Hade hellre önskat mig en stabil defensiv back (Saknar Printz nu)
Misstaget vi förlora på vad FIMPENS jävla hemmåt passning. Kunde fan lika gärna skjutit in den i eget mål
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- Jim Morrison
Jag tycker att Granath har axlat Printz roll ganska väl. Två stabila matcher av honom som den enda renodlade defensiva backen.warrant skrev:16 nya spelare i laget. Spelare somknappt inte har spelat med varandra tidigare. Tycker nog man bör ge dom en chans att spela ihop sig.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Sv: IF Troja/Ljungby - Djurgårdens IF 15/9 2012
29-17 i skott. Vi har ett spel. Vi har lite oflyt. Jag är inte orolig.
Samma här.. Och det här ska man plåga sig med hela jäkla vintern, underbart.Salas skrev:Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Känner mig så jävla tom inombords. Inte för att vi förlorade, utan för att vi spelar i allsvenskan. Det slog mig först idag vilken framtid vi har att se fram emot, och det jag tidigare såg fram emot deppar jag nu över. Fy helvette asså, hur fan ska man kunna locka publik till den här pissiga serien?
Ja som jag sa tidigare i år när han stack. Printz har varit våran bästa back i 2 år såwarrant skrev:16 nya spelare i laget. Spelare somknappt inte har spelat med varandra tidigare. Tycker nog man bör ge dom en chans att spela ihop sig.
Han är likförbannat värvad för att spela i just DESSA situationer. Han är expert på att skapa lägen ur ingenstans när man trycker på.Jim Morrison skrev:Tyckte det såg ut som att Linkan mest ville hem sen nedsläpp. Ju längre matchen led desto längre hängde han med huvudet. Tror inte han vill spela i Ljungby. Vilket är förståeligt.Mäklaren skrev:Hur kan man inte spela Linkan i slutet? Istället sätter man in en massa brunkare som inte kan slå en passning.
Challe, för helvete.
Backsidan är annars en skandal. Gustafsson var sitt gamla bedrövliga jag igen idag. Lennhammer och Holm håller inte allsvensk klass. Utlåning till Nacka, tack!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Motståndet är hälften så bra som i elitserien men då spelar vi dubbelt så dåligt.
Blir väl en mittenplacering i allsvenskan för dessa jävla psykfall.
Fattar inte heller hur ni kan gnälla på takhöjd, bönder, musik osv. WTF? Det är som det är. Själv sliter jag mitt hår för vår egen jävla idiotinsats. VÄSSNING!
Blir väl en mittenplacering i allsvenskan för dessa jävla psykfall.
Fattar inte heller hur ni kan gnälla på takhöjd, bönder, musik osv. WTF? Det är som det är. Själv sliter jag mitt hår för vår egen jävla idiotinsats. VÄSSNING!
- Jim Morrison
Det stämmer förstås. Men så fort vi hade power-play var dom på Linkan som blodiglar och jag tror inte alls han trivdes den här matchen.Mäklaren skrev:Han är likförbannat värvad för att spela i just DESSA situationer. Han är expert på att skapa lägen ur ingenstans när man trycker på.Jim Morrison skrev:Tyckte det såg ut som att Linkan mest ville hem sen nedsläpp. Ju längre matchen led desto längre hängde han med huvudet. Tror inte han vill spela i Ljungby. Vilket är förståeligt.Mäklaren skrev:Hur kan man inte spela Linkan i slutet? Istället sätter man in en massa brunkare som inte kan slå en passning.
Challe, för helvete.
Backsidan är annars en skandal. Gustafsson var sitt gamla bedrövliga jag igen idag. Lennhammer och Holm håller inte allsvensk klass. Utlåning till Nacka, tack!
Håller med, bättre att få några näsbrännor nu i början utav serien istället för mot slutet. Vi föll på eget grepp idag då vi var klasser bättre i våra bästa stunder, skärpan måste dock hålla till 110%, i 60 minuter.DIF_Soldier skrev: Seriöst - allsvenskan är ruggit kul hockey. En bra lärdom att förlora. Idk.
Ni är fan helt jävla otroliga människor. EN förlust och ni börjar skrika om 10 år... Äh, fyfan, jag orkar inte ens. Den här kulturen är bland den mest enfaldiga och primitiva som finns. Lustigt att man är en del av den.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Fyfan. Hoppas på en Europaliga inom kort.
Avskaffa tre mot tre.
Det är så det kommer se ut varje match i HAJim Morrison skrev:Det stämmer förstås. Men så fort vi hade power-play var dom på Linkan som blodiglar och jag tror inte alls han trivdes den här matchen.Mäklaren skrev:Han är likförbannat värvad för att spela i just DESSA situationer. Han är expert på att skapa lägen ur ingenstans när man trycker på.Jim Morrison skrev:Tyckte det såg ut som att Linkan mest ville hem sen nedsläpp. Ju längre matchen led desto längre hängde han med huvudet. Tror inte han vill spela i Ljungby. Vilket är förståeligt.Mäklaren skrev:Hur kan man inte spela Linkan i slutet? Istället sätter man in en massa brunkare som inte kan slå en passning.
Challe, för helvete.
- Jim Morrison
Det måste man få kräva när man har som eget uttalat mål att ta sig upp till elitserien direkt.Buford skrev:Håller med, bättre att få några näsbrännor nu i början utav serien istället för mot slutet. Vi föll på eget grepp idag då vi var klasser bättre i våra bästa stunder, skärpan måste dock hålla till 110%, i 60 minuter.DIF_Soldier skrev: Seriöst - allsvenskan är ruggit kul hockey. En bra lärdom att förlora. Idk.
Ni är fan helt jävla otroliga människor. EN förlust och ni börjar skrika om 10 år... Äh, fyfan, jag orkar inte ens. Den här kulturen är bland den mest enfaldiga och primitiva som finns. Lustigt att man är en del av den.
Gustafsson, Kim och Holm är orosmolnen i Djurgårn. Så jäkla vilsna, inte minst när de alltid ska lägga sig platt på isen eller vifta lite tamt med klubban så fort de får ett anfall mot sig. Skulle vilja se Bohman, Arnesson, Falk.
Off topic; fyfan vad äckliga små incesthålor det finns runt om i landet..
Off topic; fyfan vad äckliga små incesthålor det finns runt om i landet..