IF Troja/Ljungby - Djurgårdens IF 15/9 2012
Re: IF Troja/Ljungby - Djurgårdens IF 15/9 2012
Säger det igen; Pålitliga defensiva backar.
Satsar man på vilsna offensiva backar är det detta som händer.
Satsar man på vilsna offensiva backar är det detta som händer.
- Jim Morrison
Jag har två matcher att gå på, hittills har samma sak hänt i båda. Tycker du att det är prov på bra karaktär eller?SirDIFalot skrev:Överreagerandets konung.Jim Morrison skrev:"Vi ska gå upp med hjälp av vår karaktär" Vilken jävla karaktär man visar när man gång på gång kollapsar helt och släpper in minst två mål.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ser inte något av målen som nåt särskilt dåligt av Chet, däremot spelar vi ju liksom förra säsongen periodvis katastrofalt dåligt i egen zon.
-
Vet inte om Challe är rätt person att ta oss upp. Varken offensiven eller defensiven fungerar. Pickard har också varit dålig på det lilla han haft att göra. Höll på att ställa till det i förra matchen också med sitt billiga andra insläpp.
Hahaha, vad fan är det här för serie? Herregud...
Svagt av Pickard på första målet, sånt får inte ske. Andra målet känns inte otagbart heller för den delen.
Svagt av Pickard på första målet, sånt får inte ske. Andra målet känns inte otagbart heller för den delen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Tycker du att du kan bedöma någons karaktärer på två matcher?Jim Morrison skrev:Jag har två matcher att gå på, hittills har samma sak hänt i båda. Tycker du att det är prov på bra karaktär eller?SirDIFalot skrev:Överreagerandets konung.Jim Morrison skrev:"Vi ska gå upp med hjälp av vår karaktär" Vilken jävla karaktär man visar när man gång på gång kollapsar helt och släpper in minst två mål.
Skärp dig om du ska skriva här under matcherna överhuvudtaget.
Expert.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Han ser lite sådär ut. Spelar mycket "på chans". Vill reagera på varje skott istället för att skära av vinklar känns det som. Men det andra målet är svårt att lasta honom för, ett friläge är alltid ett friläge...Salas skrev:Hahaha, vad fan är det här för serie? Herregud...
Expert.
Så jävla onödigt att vi ska släppa in två kassar på slutet, jag tycker att vi ryckte upp oss inför i början av den här perioden.
Bara att ta några steg upp till inför tredje och vända den här jävla skiten.
Bara att ta några steg upp till inför tredje och vända den här jävla skiten.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Jim Morrison
Det här är ju helt sjukt. Nu blir man hotad av att bli bannad från matchtrådarna för att man skriver vad man tycker efter vad man har att gå på. Det börjar härligt.
"Skriv inte dåligt om DIF, då kan du bli bannad."
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
DIF förnedrat av ett bonngäng i nån j-vla islada i obygden ien gärdesgårdsserie. Fruktansvärt!
- Lee Harvey Oswald
Som jag sa tidigare, denna match borde DIF stängt redan.
Först 15min av 2:a perioden är det klasskillnad, men vad hjälper det nu.
Pickard, en stabil sista utpost, killen som kommer göra skillnaden för DIF i en KS, njaa, skulle inte tippa det...
Först 15min av 2:a perioden är det klasskillnad, men vad hjälper det nu.
Pickard, en stabil sista utpost, killen som kommer göra skillnaden för DIF i en KS, njaa, skulle inte tippa det...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
"lol"
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Men du har ju helt klart problem. Sök hjälp.Jim Morrison skrev:Det här är ju helt sjukt. Nu blir man hotad av att bli bannad från matchtrådarna för att man skriver vad man tycker efter vad man har att gå på. Det börjar härligt.
Säg den glädje som varar
Känns så onödigt, vi hade ju kontroll på matchen och spelade bra. Nu får grabbarna gå ut i tredje och visa vart skåpet skall stå.
Liten tröst, eller fingervisning, är ju att Leksand ligger under mot Asplöven.
Liten tröst, eller fingervisning, är ju att Leksand ligger under mot Asplöven.
- Jim Morrison
Får jag fråga när man får börja skriva sina åsikter i matchtrådarna? Hur långt ska serien ha gått? Vi kan ju knappast bedöma om någonting är bra eller dåligt så här tidigt, eller hur?SirDIFalot skrev:Tycker du att du kan bedöma någons karaktärer på två matcher?Jim Morrison skrev:Jag har två matcher att gå på, hittills har samma sak hänt i båda. Tycker du att det är prov på bra karaktär eller?SirDIFalot skrev:Överreagerandets konung.Jim Morrison skrev:"Vi ska gå upp med hjälp av vår karaktär" Vilken jävla karaktär man visar när man gång på gång kollapsar helt och släpper in minst två mål.
Skärp dig om du ska skriva här under matcherna överhuvudtaget.