robin_dif skrev:En fråga, Hur länge kommer man in på hovet idag?
Har en bekant som inte hinner till första men som hinner komma till andra perioden kommer man fortfarande in då?
Jag kom in lagom till tredje perioden mot Luleå i EC förra året
robin_dif skrev:En fråga, Hur länge kommer man in på hovet idag?
Har en bekant som inte hinner till första men som hinner komma till andra perioden kommer man fortfarande in då?
Man ska inte skicka över axeln på folk det vet jag men kunde inte motstå och det var en Djurgårds sida som som var uppslagen på plattan. Sen blir man larvigt nyfiken när man ser sin gamla idoler engagera sig i klubben man älskar.SirDIFalot skrev:Japp, men han jobbar inte kvar i NHL längre. Men han är ju Djurgårdare.
Tror inte han jobbar i DIF. Det ryktades ju om det men DIF har inte sagt något om det.
Jag tänkte också på det. Globen är ändå en speciell upplevelse och mot Leksand skulle det definitivt bli slutsålt samtidigt som det inte skulle behövas särskilt mycket poliser jämfört med derbyn.Christopher J skrev:Varför spelas inte Leksands matcherna i Globen? Vi skulle lätt fylla den arenan båda matcherna och få in mer intäkter.
Mattias_87 skrev:Jag tänkte också på det. Globen är ändå en speciell upplevelse och mot Leksand skulle det definitivt bli slutsålt samtidigt som det inte skulle behövas särskilt mycket poliser jämfört med derbyn.Christopher J skrev:Varför spelas inte Leksands matcherna i Globen? Vi skulle lätt fylla den arenan båda matcherna och få in mer intäkter.
Vår hemmaarena är Hovet inte Globen, och eftersom oordningsmakten själva bestämmer antalet poliser och oordningsvakter blir nog kostnaden som för ett derby.Mattias_87 skrev:Jag tänkte också på det. Globen är ändå en speciell upplevelse och mot Leksand skulle det definitivt bli slutsålt samtidigt som det inte skulle behövas särskilt mycket poliser jämfört med derbyn.Christopher J skrev:Varför spelas inte Leksands matcherna i Globen? Vi skulle lätt fylla den arenan båda matcherna och få in mer intäkter.
Vad kostar skräpet....225kr. Kan vara värt att betala för en Leksing mindre. Å andra sidan vill jag se så många av dalahästarna där som möjligt när vi krossar dem både på läktaren och isen!pulverapa skrev:Kan vi inte starta en insamling och köpa upp alla biljetter på bortasektionen till Leksandsmatchen så vi slipper se skiten och istället fylla den sektionen med djurgårdare?
http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=9628
![]()
![]()
Fast å andra sidan så skulle det vara så JÄÄÄÄVLA kul att se alla dalak**ar klaga på aftonbladet och på alla forum. Kalla oss fega. Det hade varit så jävla skönt.nevyn skrev:Vad kostar skräpet....225kr. Kan vara värt att betala för en Leksing mindre. Å andra sidan vill jag se så många av dalahästarna där som möjligt när vi krossar dem både på läktaren och isen!pulverapa skrev:Kan vi inte starta en insamling och köpa upp alla biljetter på bortasektionen till Leksandsmatchen så vi slipper se skiten och istället fylla den sektionen med djurgårdare?
http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=9628
![]()
![]()