Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
inloss
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av inloss »

robin_dif skrev:En fråga, Hur länge kommer man in på hovet idag?
Har en bekant som inte hinner till första men som hinner komma till andra perioden kommer man fortfarande in då?

Jag kom in lagom till tredje perioden mot Luleå i EC förra året
"Whatever you want"
Användarvisningsbild
emilin
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av emilin »

Jag såg Kenta Nilsson sitta på läktaren med lag uppställningen och anteckna på en surfplatta, jobbar han för Djurgården? Är det så, vad har han för uppgifter i klubben? Vore ju grymt kul om en sådan ikon skulle engagera sig. Har man fått information om detta så har jag missat det. För övrigt tycker jag att Djurgården gjorde en helt ok match
Användarvisningsbild
android

Frågetråden

Inlägg av android »

Kenta är/var väl scout för något NHL-lag?
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Japp, men han jobbar inte kvar i NHL längre. Men han är ju Djurgårdare.

Tror inte han jobbar i DIF. Det ryktades ju om det men DIF har inte sagt något om det.
Expert.
Användarvisningsbild
emilin

Inlägg av emilin »

SirDIFalot skrev:Japp, men han jobbar inte kvar i NHL längre. Men han är ju Djurgårdare.

Tror inte han jobbar i DIF. Det ryktades ju om det men DIF har inte sagt något om det.
Man ska inte skicka över axeln på folk det vet jag men kunde inte motstå och det var en Djurgårds sida som som var uppslagen på plattan. Sen blir man larvigt nyfiken när man ser sin gamla idoler engagera sig i klubben man älskar.
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

Vem fan är Daniel Hellberg som rövslickar aik och bajen i varje kommentarsfält på AB? Någon på forumet? pajas!
Losing all hope was freedom.
Användarvisningsbild
pulverapa

Sv: Frågetråden

Inlägg av pulverapa »

Han skriver i varenda artikel. Jag är så trött på honom så jag blockade honom för några dagar sen.
Användarvisningsbild
Christopher J

Inlägg av Christopher J »

Varför spelas inte Leksands matcherna i Globen? Vi skulle lätt fylla den arenan båda matcherna och få in mer intäkter.
Pogue Mahone

Inlägg av Pogue Mahone »

Seriöst nu, sluta läs kommentarerna på aftonbladet! Det är bara en massa folk med åsikter utan insikt som skriver skit och får en på dåligt humör.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

Christopher J skrev:Varför spelas inte Leksands matcherna i Globen? Vi skulle lätt fylla den arenan båda matcherna och få in mer intäkter.
Jag tänkte också på det. Globen är ändå en speciell upplevelse och mot Leksand skulle det definitivt bli slutsålt samtidigt som det inte skulle behövas särskilt mycket poliser jämfört med derbyn.
Avskaffa tre mot tre.
DIFdalarna

Inlägg av DIFdalarna »

Mattias_87 skrev:
Christopher J skrev:Varför spelas inte Leksands matcherna i Globen? Vi skulle lätt fylla den arenan båda matcherna och få in mer intäkter.
Jag tänkte också på det. Globen är ändå en speciell upplevelse och mot Leksand skulle det definitivt bli slutsålt samtidigt som det inte skulle behövas särskilt mycket poliser jämfört med derbyn.

Den 18 november är det iaf Nitro Circus i Globen..Typiskt man ska missa en match man verkligen vill se!
Användarvisningsbild
Original Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av Original Frasse »

Mattias_87 skrev:
Vår hemmaarena är Hovet inte Globen, och eftersom oordningsmakten själva bestämmer antalet poliser och oordningsvakter blir nog kostnaden som för ett derby.
Sju sorters apa!
Bild
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Kan vi inte starta en insamling och köpa upp alla biljetter på bortasektionen till Leksandsmatchen så vi slipper se skiten och istället fylla den sektionen med djurgårdare?

http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=9628

:lol: :lol: :lol:
nevyn

Inlägg av nevyn »

pulverapa skrev:Kan vi inte starta en insamling och köpa upp alla biljetter på bortasektionen till Leksandsmatchen så vi slipper se skiten och istället fylla den sektionen med djurgårdare?

Vad kostar skräpet....225kr. Kan vara värt att betala för en Leksing mindre. Å andra sidan vill jag se så många av dalahästarna där som möjligt när vi krossar dem både på läktaren och isen!
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

nevyn skrev:
pulverapa skrev:Kan vi inte starta en insamling och köpa upp alla biljetter på bortasektionen till Leksandsmatchen så vi slipper se skiten och istället fylla den sektionen med djurgårdare?

Vad kostar skräpet....225kr. Kan vara värt att betala för en Leksing mindre. Å andra sidan vill jag se så många av dalahästarna där som möjligt när vi krossar dem både på läktaren och isen!
Fast å andra sidan så skulle det vara så JÄÄÄÄVLA kul att se alla dalak**ar klaga på aftonbladet och på alla forum. Kalla oss fega. Det hade varit så jävla skönt.
Skriv svar