-daniel- skrev:100.000 är en OK startsumma, men vad hände med sponsorspengarna som det var prat om tidigare? Är de inräknade?
Det kan ju omöjligtvis vara någon som tror vi kommer fortsätta ligga på runt 100 lax om dagen.
Sponsorer och företag som ger större summor brukar vilja flagga med det och att det ska uppmärksammas offentlig, att få sitt namn i ett forum räcker inte, de vill ha loggan "in your face" på hemsidan, donationer över 10 000 borde kunna få extra uppmärksamhet? Vi stackars knegare dom nallar av semesterkassan där varje hundring är av vikt ska ha en eloge, synd att slipsnissarna på hyllan kan få se Otto i DIF i höst på enbart vår bekostnad.
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
Bland annat av den anledningen jobbas det på en hemsida för kampanjen "Rädda Otto"
Jag hoppas att vi får hissa Martins tröja i taket! Suveränt att du startade detta
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
-daniel- skrev:100.000 är en OK startsumma, men vad hände med sponsorspengarna som det var prat om tidigare? Är de inräknade?
Det kan ju omöjligtvis vara någon som tror vi kommer fortsätta ligga på runt 100 lax om dagen.
Sponsorer och företag som ger större summor brukar vilja flagga med det och att det ska uppmärksammas offentlig, att få sitt namn i ett forum räcker inte, de vill ha loggan "in your face" på hemsidan, donationer över 10 000 borde kunna få extra uppmärksamhet? Vi stackars knegare dom nallar av semesterkassan där varje hundring är av vikt ska ha en eloge, synd att slipsnissarna på hyllan kan få se Otto i DIF i höst på enbart vår bekostnad.
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
Bland annat av den anledningen jobbas det på en hemsida för kampanjen "Rädda Otto"
Jag hoppas att vi får hissa Martins tröja i taket! Suveränt att du startade detta
Det hoppas jag också. Vilket driv han har. Aldrig varit med om maken. Det är synd att vi redan har valt ordförande, annars hade jag definitivt föreslagit Martin!
Är bortrest i 10 dagar framöver och inser nu att jag har lyckats med bedriften att glömma min bankdosa hemma. Jag får helt enkelt låta er andra ösa på i insamlingen tills vidare för att sedan så fort jag kommer hem bidra med åtminstone en tusen kronor.
Kul att 100k är insamlat i alla fall, även om jag faktiskt hade hoppats och trott på mer. Men man får tänka på siffrorna i sig ändå, för att 100k är ungefär 10k extra i månaden, vilket ändå är helt ok. DIF har ju ett startbud, så för varje 100k som samlas in så ökas Ottos månadslön med 10k i månaden ungefär, vilket är rätt bra ändå. Förhoppningsvis kommer vi upp i 400k åtminstone.
Men det bästa vore ju förstås om någon rik Djurgårdare gav insamlingen en rejäl boost. Någon NHL-stjärna kan ju kanske tänka sig att offra en dagslön eller två.