Cred till hemsidan!

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
Användarvisningsbild
minalman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Cred till hemsidan!

Inlägg av minalman »

Nu lossnade det äntligen! Många bra nya artiklar denna eftermiddag, inför Växjö.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Måste ge Isabel Boltenstern cred för dagens "en bild i timmen." Gillar reportaget och konceptet.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

Inlägg av seppuko »

Mycket trevligt. Dock väntar jag på belackarna som kommer gnälla för att dom pratar om Mikas frisyr istället för att skotträna :)
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Magnutz

Re: Re: Cred till hemsidan!

Inlägg av Magnutz »

seppuko skrev:Mycket trevligt. Dock väntar jag på belackarna som kommer gnälla för att dom pratar om Mikas frisyr istället för att skotträna :)
När reportage-kvalitén är bra nog har i allafall jag överseende med strunt som frisyrer. Storsint va? ;)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Stulle
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Stulle »

Jag blev mest intresserad av hur frillan ser ut.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Jag är väldigt positivt till kampanjen "Skriv på för Djurgår´n". Fantastisk idé och sidan ser grymt snygg ut just nu. För övrigt har vi den bästa designen i hela hockeysverige.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

pulverapa skrev:Jag är väldigt positivt till kampanjen "Skriv på för Djurgår´n". Fantastisk idé och sidan ser grymt snygg ut just nu. För övrigt har vi den bästa designen i hela hockeysverige.
Håller med, med de personliga kommentarerna får man verkligen en "Djurgårdsfamilj"-känsla. Bra jobbat!
DIF!
Användarvisningsbild
minalman

Inlägg av minalman »

Daniel942 skrev:
pulverapa skrev:Jag är väldigt positivt till kampanjen "Skriv på för Djurgår´n". Fantastisk idé och sidan ser grymt snygg ut just nu. För övrigt har vi den bästa designen i hela hockeysverige.
Håller med, med de personliga kommentarerna får man verkligen en "Djurgårdsfamilj"-känsla. Bra jobbat!
Man slås av att alla som skriver kommentarer inser situationen vi står inför och har ställt förväntningarna på rimlig nivå, men ändå älskar vårt Djurgården.
Jag är säker på att för de flesta kommer en kvalplats 12/13 kännas tusen gånger bättre än slutspelplatsen kändes 10/11. När det är tufft håller man ihop i familjen!

Bra om vi på forumet också börjar uppskatta det som håller på att byggas upp och inte bara dissar de som kommer in, typ snacket att Stor-Honken inte har något att tillföra. För det är jag säker på att han gör, om inte annat för att hålla Djurgårdskulturen levande, vilket också måste synas i truppen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

"Tja tja bloggen" med Hank the Tank - underbar idé! Fortsätt gärna låta spelarna skriva lite, sjukt trevlig läsning.
DIF!
Användarvisningsbild
Tessan

Cred till hemsidan!

Inlägg av Tessan »

Daniel942 skrev:"Tja tja bloggen" med Hank the Tank - underbar idé! Fortsätt gärna låta spelarna skriva lite, sjukt trevlig läsning.
Håller med dig - nästan lika roligt som att följa Fimpens twittrande. Veckans roligaste därifrån var efter ett löparpass, där Fimpen rapporterar att Linkan jobbar på bra i gymmet, men vad gäller löpningen så kan han inte avgöra det eftersom han inte har ögon i nacken... Ha ha :-)
Användarvisningsbild
Jepe

Inlägg av Jepe »

Gillar den utveckling som hemsidan håller på att ta. Hoppas det håller i sig!!
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
crike

Inlägg av crike »

Vet inte alls vem som ska ha creden men tack för tweetsen från årsmötet igår. Var trevligt att få snabb uppdatering.
Användarvisningsbild
Jimmy Peterson
Kontakt:

Inlägg av Jimmy Peterson »

crike skrev:Vet inte alls vem som ska ha creden men tack för tweetsen från årsmötet igår. Var trevligt att få snabb uppdatering.
Det tar jag åt mig av, tack! Vi valde att inte gå ut med det innan eftersom vi inte visste exakt hur bra det skulle fungera att livetwittra. Nu visade det sig fungera alldeles utmärkt så det kommer säkert fler lämpliga tillfällen framöver.
Användarvisningsbild
Jepe

Cred till hemsidan!

Inlägg av Jepe »

Lägger in det här också, modsen får jobba lite och ta bort ett om det inte passar :)

Kul att ni följer träningen via twitter med text och bilder!
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Äntligen.

(Även om jag fortfarande tycker summan låter mysko. Och synd att det inte uppdaterats under sommaren. Då hade det sålts fler.)
Expert.
Skriv svar