Cred till hemsidan!
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Cred till hemsidan!
Nu lossnade det äntligen! Många bra nya artiklar denna eftermiddag, inför Växjö.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Måste ge Isabel Boltenstern cred för dagens "en bild i timmen." Gillar reportaget och konceptet.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Mycket trevligt. Dock väntar jag på belackarna som kommer gnälla för att dom pratar om Mikas frisyr istället för att skotträna 

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Re: Re: Cred till hemsidan!
När reportage-kvalitén är bra nog har i allafall jag överseende med strunt som frisyrer. Storsint va?seppuko skrev:Mycket trevligt. Dock väntar jag på belackarna som kommer gnälla för att dom pratar om Mikas frisyr istället för att skotträna

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag blev mest intresserad av hur frillan ser ut.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Jag är väldigt positivt till kampanjen "Skriv på för Djurgår´n". Fantastisk idé och sidan ser grymt snygg ut just nu. För övrigt har vi den bästa designen i hela hockeysverige.
- Daniel942
Håller med, med de personliga kommentarerna får man verkligen en "Djurgårdsfamilj"-känsla. Bra jobbat!pulverapa skrev:Jag är väldigt positivt till kampanjen "Skriv på för Djurgår´n". Fantastisk idé och sidan ser grymt snygg ut just nu. För övrigt har vi den bästa designen i hela hockeysverige.
DIF!
- minalman
Man slås av att alla som skriver kommentarer inser situationen vi står inför och har ställt förväntningarna på rimlig nivå, men ändå älskar vårt Djurgården.Daniel942 skrev:Håller med, med de personliga kommentarerna får man verkligen en "Djurgårdsfamilj"-känsla. Bra jobbat!pulverapa skrev:Jag är väldigt positivt till kampanjen "Skriv på för Djurgår´n". Fantastisk idé och sidan ser grymt snygg ut just nu. För övrigt har vi den bästa designen i hela hockeysverige.
Jag är säker på att för de flesta kommer en kvalplats 12/13 kännas tusen gånger bättre än slutspelplatsen kändes 10/11. När det är tufft håller man ihop i familjen!
Bra om vi på forumet också börjar uppskatta det som håller på att byggas upp och inte bara dissar de som kommer in, typ snacket att Stor-Honken inte har något att tillföra. För det är jag säker på att han gör, om inte annat för att hålla Djurgårdskulturen levande, vilket också måste synas i truppen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Daniel942
"Tja tja bloggen" med Hank the Tank - underbar idé! Fortsätt gärna låta spelarna skriva lite, sjukt trevlig läsning.
DIF!
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Cred till hemsidan!
Håller med dig - nästan lika roligt som att följa Fimpens twittrande. Veckans roligaste därifrån var efter ett löparpass, där Fimpen rapporterar att Linkan jobbar på bra i gymmet, men vad gäller löpningen så kan han inte avgöra det eftersom han inte har ögon i nacken... Ha haDaniel942 skrev:"Tja tja bloggen" med Hank the Tank - underbar idé! Fortsätt gärna låta spelarna skriva lite, sjukt trevlig läsning.

Gillar den utveckling som hemsidan håller på att ta. Hoppas det håller i sig!!
2014-04-07, vad hände?
Vet inte alls vem som ska ha creden men tack för tweetsen från årsmötet igår. Var trevligt att få snabb uppdatering.
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Det tar jag åt mig av, tack! Vi valde att inte gå ut med det innan eftersom vi inte visste exakt hur bra det skulle fungera att livetwittra. Nu visade det sig fungera alldeles utmärkt så det kommer säkert fler lämpliga tillfällen framöver.crike skrev:Vet inte alls vem som ska ha creden men tack för tweetsen från årsmötet igår. Var trevligt att få snabb uppdatering.
Cred till hemsidan!
Lägger in det här också, modsen får jobba lite och ta bort ett om det inte passar 
Kul att ni följer träningen via twitter med text och bilder!

Kul att ni följer träningen via twitter med text och bilder!
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
Äntligen.
(Även om jag fortfarande tycker summan låter mysko. Och synd att det inte uppdaterats under sommaren. Då hade det sålts fler.)
(Även om jag fortfarande tycker summan låter mysko. Och synd att det inte uppdaterats under sommaren. Då hade det sålts fler.)
Expert.