insane skrev:Om vi inte är över 6000 imorgon är det helt patetiskt! Slut upp nu för helvete om ni verkligen är Djurgårdare!!!
6000 sålda nu enligt rykten Och som vi vet är det en massa Djurgårdare som är ute i sista minuten.. Känner minst 10-15 pers som gör så, fattar inte varför dock
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
När jag var in i DIF-shopen idag och köpte mina plåtar så sa killen som jobbar där att det bara har sålts 4000 (!) på Södra. Fan, jag tycker verkligen inte om att gå på råttsunda men om det inte blir bättre så får man skämmas för att folk inte dyker upp.
Jag tycker det är riktigt illa att vi inte ens har över 10 000 på varje Stadion-match. Det borde vi fan klara av. Dock har man ju märkt (särskilt inför derbyt) hur svårt det är att dra med sig folk. Antingen så börjar folk helt plötsligt jobba kvällstid eller så har de slut på pengar. Känns det igen?
Hajduk skrev:När jag var in i DIF-shopen idag och köpte mina plåtar så sa killen som jobbar där att det bara har sålts 4000 (!) på Södra. Fan, jag tycker verkligen inte om att gå på råttsunda men om det inte blir bättre så får man skämmas för att folk inte dyker upp.
Jag tycker det är riktigt illa att vi inte ens har över 10 000 på varje Stadion-match. Det borde vi fan klara av. Dock har man ju märkt (särskilt inför derbyt) hur svårt det är att dra med sig folk. Antingen så börjar folk helt plötsligt jobba kvällstid eller så har de slut på pengar. Känns det igen?
Hajduk skrev:När jag var in i DIF-shopen idag och köpte mina plåtar så sa killen som jobbar där att det bara har sålts 4000 (!) på Södra. Fan, jag tycker verkligen inte om att gå på råttsunda men om det inte blir bättre så får man skämmas för att folk inte dyker upp.
Stadion har dyra biljetter på kassa platser. Är väl max 6000 som är bra platser. Ytterliggare 2000 är helt ok. Resterande tycker jag är kassa.
Snyggt, dansk dynamit....åt fel håll.
Skitmatch mellan två otroligt bristfälliga lag.
Visst borde DIF haft alla 3p, men ändå bara rent flyt på slutet att det inte blev 0p
.
Så länge DIF envisas med att satsa på målvakter som är bollrädda så kommer man ta ytterst få 3poängare
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan