Avd. 24.000 på kortsidorna och 12.000 på långsidorna.JohanPez skrev:Råsunda tar väl totalt runt 35000, det där kan omöjligtvis stämma.XantE skrev:Köper Plåt imorgon tar hela södra 12k?!?
DIF Fotboll
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: DIF Fotboll
Om vi inte är över 6000 imorgon är det helt patetiskt! Slut upp nu för helvete om ni verkligen är Djurgårdare!!!
6000 sålda nu enligt rykteninsane skrev:Om vi inte är över 6000 imorgon är det helt patetiskt! Slut upp nu för helvete om ni verkligen är Djurgårdare!!!
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
- Hajduk
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
När jag var in i DIF-shopen idag och köpte mina plåtar så sa killen som jobbar där att det bara har sålts 4000 (!) på Södra. Fan, jag tycker verkligen inte om att gå på råttsunda men om det inte blir bättre så får man skämmas för att folk inte dyker upp.
Jag tycker det är riktigt illa att vi inte ens har över 10 000 på varje Stadion-match. Det borde vi fan klara av. Dock har man ju märkt (särskilt inför derbyt) hur svårt det är att dra med sig folk. Antingen så börjar folk helt plötsligt jobba kvällstid eller så har de slut på pengar. Känns det igen?
Jag tycker det är riktigt illa att vi inte ens har över 10 000 på varje Stadion-match. Det borde vi fan klara av. Dock har man ju märkt (särskilt inför derbyt) hur svårt det är att dra med sig folk. Antingen så börjar folk helt plötsligt jobba kvällstid eller så har de slut på pengar. Känns det igen?
DIF Fotboll
hur mycket folk var det på förra derbyt?Hajduk skrev:När jag var in i DIF-shopen idag och köpte mina plåtar så sa killen som jobbar där att det bara har sålts 4000 (!) på Södra. Fan, jag tycker verkligen inte om att gå på råttsunda men om det inte blir bättre så får man skämmas för att folk inte dyker upp.
Stadion har dyra biljetter på kassa platser. Är väl max 6000 som är bra platser. Ytterliggare 2000 är helt ok. Resterande tycker jag är kassa.Hajduk skrev:När jag var in i DIF-shopen idag och köpte mina plåtar så sa killen som jobbar där att det bara har sålts 4000 (!) på Södra. Fan, jag tycker verkligen inte om att gå på råttsunda men om det inte blir bättre så får man skämmas för att folk inte dyker upp.
Född till sportchef.
- Lee Harvey Oswald
Plocka av Kebba innan det är för sent, sicken sopa...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
HomeOfSvenTumba
Vilket jävla självmål...
-
HomeOfSvenTumba
DIF Fotboll
Dessa spelare får mig att sakna Dembo och Tauer.
- Lee Harvey Oswald
Snyggt, dansk dynamit....åt fel håll.Sjöwall skrev:Vilket jävla självmål...
Skitmatch mellan två otroligt bristfälliga lag.
Visst borde DIF haft alla 3p, men ändå bara rent flyt på slutet att det inte blev 0p
.
Så länge DIF envisas med att satsa på målvakter som är bollrädda så kommer man ta ytterst få 3poängare
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- reservjesus
Han behövde bara slå ut den till inkast men det klarar man inte av.
clowns to the left of me, jokers to the right