Det öppnas naturligtvis upp fler sektioner om fler biljetter säljs... Folk är dock inte överdrivet upphetsade av ET-matcher. Tråkigt nog, då jag personligen tycker det är skitskoj att möta internationellt motstånd.Mash skrev:Det säljs väl endast fyra tusen platser eller liknande? Föregående säsonger har endast den ena sidan varit öppen.Frajn skrev:Trist nog så tror jag det blir svårt att få till något nämnvärt tryck på på Hovet under ET av den simpla anledningen att jag tror det kommer vara långt ifrån fullsatt.Tessan skrev:Den ljudkulissen på Hovet om Mackan sviker och går till Bern...kan bli mäktig!18DIF91 skrev: Intressant är om det nu skulle vara så att Marcus Nilson skulle vara på väg till Bern SC som Aftonloskan hade något rykte om, med tanke på att vi kommer möta just Bern SC i inledningsmatchen.
Nu får vi väl hoppas att så inte är fallet, och att Marcus stannar i Djurgården och kanske får en bra säsong och en bra start, och slipper spela sniper. Kanske att Challe kan sätta in honom i den roll han ska ha.
Blir intressant att följa.
European Trophy 2012
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: European Trophy 2012
Hade helt glömt bort att hela läktaren inte är öppen-daniel- skrev:Det öppnas naturligtvis upp fler sektioner om fler biljetter säljs... Folk är dock inte överdrivet upphetsade av ET-matcher. Tråkigt nog, då jag personligen tycker det är skitskoj att möta internationellt motstånd.Mash skrev:Det säljs väl endast fyra tusen platser eller liknande? Föregående säsonger har endast den ena sidan varit öppen.Frajn skrev:Trist nog så tror jag det blir svårt att få till något nämnvärt tryck på på Hovet under ET av den simpla anledningen att jag tror det kommer vara långt ifrån fullsatt.Tessan skrev:Den ljudkulissen på Hovet om Mackan sviker och går till Bern...kan bli mäktig!18DIF91 skrev: Intressant är om det nu skulle vara så att Marcus Nilson skulle vara på väg till Bern SC som Aftonloskan hade något rykte om, med tanke på att vi kommer möta just Bern SC i inledningsmatchen.
Nu får vi väl hoppas att så inte är fallet, och att Marcus stannar i Djurgården och kanske får en bra säsong och en bra start, och slipper spela sniper. Kanske att Challe kan sätta in honom i den roll han ska ha.

Ur spår bönder!
European Trophy 2012
Jag hoppas bara vi blir fler än sist.
Jag gick på Prag, Luleå och Salzburg och vem minns inte bortamatchen i Finland?
ET är en rolig turnering och fatta grejen om vi kunde få tvåla till Brynäs?
Bäst i Sverige för en stund!
Jag gick på Prag, Luleå och Salzburg och vem minns inte bortamatchen i Finland?

- Daniel08
- Medlem: Ja, ständig medlem
Känns plötsligt ännu mer intressant nu när en viss Nicklas Danielsson skrivit på för Bern...
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4743861.ab
Ständig medlem säsongen DIF åkte ner i allsvenskan.
Daniel08 skrev:Känns plötsligt ännu mer intressant nu när en viss Nicklas Danielsson skrivit på för Bern...
Jävla judas. Fyfan.

- Daniel08
- Medlem: Ja, ständig medlem
Vore fint om han åkte på torsk mot vårt numera allsvenska lag och blev nollad på poängJävla judas. Fyfan.

Ständig medlem säsongen DIF åkte ner i allsvenskan.
- Daniel942
"Danielsson håller på Djurgår'n" skulle dock sitta fint. Man ska inte underskatta som publik att flirta med dessa typer av spelare.. Kommer vi upp till ES igen så kan vi nog vara ett alternativ för 44an nästa gång han ska leta klubb.Daniel08 skrev:Vore fint om han åkte på torsk mot vårt numera allsvenska lag och blev nollad på poängJävla judas. Fyfan.

DIF!
- SirDIFalot
Dubbelfyran håller på Djurgårn!Daniel942 skrev:"Danielsson håller på Djurgår'n" skulle dock sitta fint. Man ska inte underskatta som publik att flirta med dessa typer av spelare.. Kommer vi upp till ES igen så kan vi nog vara ett alternativ för 44an nästa gång han ska leta klubb.Daniel08 skrev:Vore fint om han åkte på torsk mot vårt numera allsvenska lag och blev nollad på poängJävla judas. Fyfan.
Expert.
Jag tänker i allafall försöka klämma in hemmamatcherna och gå på dem, sen kan det bli lite knepigt och ro ihop bortamatcher, så de går nog bort tyvärr.-daniel- skrev:Det öppnas naturligtvis upp fler sektioner om fler biljetter säljs... Folk är dock inte överdrivet upphetsade av ET-matcher. Tråkigt nog, då jag personligen tycker det är skitskoj att möta internationellt motstånd.Mash skrev:Det säljs väl endast fyra tusen platser eller liknande? Föregående säsonger har endast den ena sidan varit öppen.Frajn skrev:Trist nog så tror jag det blir svårt att få till något nämnvärt tryck på på Hovet under ET av den simpla anledningen att jag tror det kommer vara långt ifrån fullsatt.Tessan skrev:Den ljudkulissen på Hovet om Mackan sviker och går till Bern...kan bli mäktig!18DIF91 skrev: Intressant är om det nu skulle vara så att Marcus Nilson skulle vara på väg till Bern SC som Aftonloskan hade något rykte om, med tanke på att vi kommer möta just Bern SC i inledningsmatchen.
Vore iofs kul om det kunde bli någon slags drive för ET matcherna från JK, låta resten av europa ta del av grymt bästa klacken. Plus att jag tror det skulle vara kul för laget och veta att de har klacken med sig.
Alltid Oavsett.
Det kommer inte bli lätt, men det är inte omöjligt att vi kommer kunna knäppa något elitserielag på näsan i allafall. Dock kommer vi nog få slita hund för det, men för moralen skulle en sådan seger vara grymt bra.JohanPez skrev:Jag hoppas bara vi blir fler än sist.
Jag gick på Prag, Luleå och Salzburg och vem minns inte bortamatchen i Finland?ET är en rolig turnering och fatta grejen om vi kunde få tvåla till Brynäs?
Tycker det var bra av DIF att inte dra sig ur ET bara för att vi åkte ner.
Alltid Oavsett.
European Trophy 2012
Tyvärr så har han sagt att modo är det som gäller om han ska spela i ESDaniel942 skrev:"Danielsson håller på Djurgår'n" skulle dock sitta fint. Man ska inte underskatta som publik att flirta med dessa typer av spelare.. Kommer vi upp till ES igen så kan vi nog vara ett alternativ för 44an nästa gång han ska leta klubb.Daniel08 skrev:Vore fint om han åkte på torsk mot vårt numera allsvenska lag och blev nollad på poängJävla judas. Fyfan.

Om han ska spela nästa säsong, ja. Han har inga speciella band till MoDo.JohanPez skrev:Tyvärr så har han sagt att modo är det som gäller om han ska spela i ESDaniel942 skrev:"Danielsson håller på Djurgår'n" skulle dock sitta fint. Man ska inte underskatta som publik att flirta med dessa typer av spelare.. Kommer vi upp till ES igen så kan vi nog vara ett alternativ för 44an nästa gång han ska leta klubb.Daniel08 skrev:Vore fint om han åkte på torsk mot vårt numera allsvenska lag och blev nollad på poängJävla judas. Fyfan.
European Trophy 2012
Jag vet att han inte har några band dit, men man kan ju börja gilla en förening efter en säsong. Jag hoppas att jag tolkat fel och du rätt men om jag inte missminner mig sa han detta när DIF fortfarande såg ut att spela i ES nästa säsong.Enbom skrev:Om han ska spela nästa säsong, ja. Han har inga speciella band till MoDo.JohanPez skrev:Tyvärr så har han sagt att modo är det som gäller om han ska spela i ESDaniel942 skrev:"Danielsson håller på Djurgår'n" skulle dock sitta fint. Man ska inte underskatta som publik att flirta med dessa typer av spelare.. Kommer vi upp till ES igen så kan vi nog vara ett alternativ för 44an nästa gång han ska leta klubb.Daniel08 skrev:Vore fint om han åkte på torsk mot vårt numera allsvenska lag och blev nollad på poängJävla judas. Fyfan.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ska kanske inte dissa alla bonnhålor. MEN...Övik är högt upp på listan över tråkiga städer. Har visserligen bara stannat till och ätit i "City" en gång, men herregud vilket eländigt ställe.
Dubbelfyran må tycka Modo är en bra förening, men inte ska det vara omöjligt att locka honom till Stockholm och DIF ifall vi går upp.
Dubbelfyran må tycka Modo är en bra förening, men inte ska det vara omöjligt att locka honom till Stockholm och DIF ifall vi går upp.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Men va fan Danielsson...
Blir intressant match mot Bern. Honken, Danielsson och även D Tjärnqvist ryktas dit, blir en skum match från läktaren.
Tvålar vi till Brynäs är jag nöjd, bäst i Sverige
Blir intressant match mot Bern. Honken, Danielsson och även D Tjärnqvist ryktas dit, blir en skum match från läktaren.
Tvålar vi till Brynäs är jag nöjd, bäst i Sverige