Upprop till styrelse, ledning och medlemmar

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Re: Låt huvuden rulla!

Inlägg av Remy Lebeau »

Jasmine skrev:Tillkalla ett möte med fansen, vilka j-la fans?
De har ruttnat för länge sen.
Inser inte dårarna vilka patetiska påsar de är, tillkalla ett möte min mutta.
Ta ert ansvar i stället.
Man har vanskött hela j-la Djurgårn ända in i graven.
Sparka hela högen;

Mats Löken Larsson, styrelseordförande
Hans Påsen Särkijärvi, huvudtränare
Tommy Tutte Engström, klubbdirektör
Claes dekis Forsberg, marknadschef
Ola vekling Josefsson, medlem i sportkommittén

Åker inte Djurgården ut i år så gör de det nästa år.
Därmed är det spiken i kistan på stendöda hockey-Stockholm.
Så lär det förbli ända tills några rika troll bestämmer sig för blåsa liv i dem igen, i symbios med Arenabygge.

Vill inte överbetalda divorna på isen delta i mötet, rädd att se sanningen vitögt? Sorligt!
Men gud, nu får du väl ta och skärpa till dig lite!

Jag är inte helt nöjd med styrelsen heller, men det gäller att ta varje chans som de erbjuder och föra fram sin åsikt.

Det finns flera olika typer av supportrar. Medgångssupportrar, supportar som är med i med och i motgångar, och de finns de som klagar, men aldrig vågar komma till möten som styrelsen ordnar med en rad olika bortförklaringar.

Kom till mötet, skicka ett mail eller ring kansliet, det är tusen gånger bättre än att hålla på och skriva en massa skit på ett forum.

Många här verkar ha bra koll och stort engagemang kring detta, men visa det UTANFÖR forumet istället för att bara skriva här!
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

En sak som skulle fungera är något som jag vet att Liverpool vill genomföra på sin nya arena. Man säljer "aktier" i stadion. För det får du en plakett på arenan. Finns olika nivår, ju mer man betalar desto större får man. Det är väl många som skulle kunna tänka sig att hosta upp lite stålar för att bli "förevigade".
Användarvisningsbild
Stambert
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Stambert »

Jojje skrev:En sak som skulle fungera är något som jag vet att Liverpool vill genomföra på sin nya arena. Man säljer "aktier" i stadion. För det får du en plakett på arenan. Finns olika nivår, ju mer man betalar desto större får man. Det är väl många som skulle kunna tänka sig att hosta upp lite stålar för att bli "förevigade".
Bara att ställa frågan på mötet! Eller om du inte vågar visa dig offentligt, skicka ett mail till Mats Larsson eller VD:n eller någon annan.
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Jag har skrivit ett antal vänliga mail till styrelsen, men aldrig fått något svar, så det är nog ingen mening.
Sjunger avgå Johnny...
Lugnet

Inlägg av Lugnet »

Jag har tankt i manga ar att laget borde flytta in och spela permanent i Hovet. Hovet tar cirka 8000 askadare och det ar som vi alla vet battre akustik dar.

Jag tycker det ar bra att styrelsen har tagit upp detta pa dagordningen. Men det kanske kom lite sent (?) Men battre sent an aldrig.

Ha're allesammans...
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Emil svelander skrev:Jag har skrivit ett antal vänliga mail till styrelsen, men aldrig fått något svar, så det är nog ingen mening.
Jag har skrivit ett par och alltid fått svar. Dumma svar, men ändock svar.
Skriv svar