Säsongskort 2011/2012
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongskort 2011/2012
http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=9424
Verkar vara en klok person!
Verkar vara en klok person!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Re: Säsongskort 2011/2012
Blev lite förvånad när man gick in och såg att man kunde köpa säsongskort så här tidigt.
Aldrig haft chansen att gå på några matcher p.g.a. avståndet men ska nu jävla köpa ett även om det kanske inte bli så många matcher som man hade velat nästa höst.
Var rekommenderar ni att man köper? Aktiv sittplats?
Aldrig haft chansen att gå på några matcher p.g.a. avståndet men ska nu jävla köpa ett även om det kanske inte bli så många matcher som man hade velat nästa höst.
Precis samma här =)tomten.123 skrev:Blev lite förvånad när man gick in och såg att man kunde köpa säsongskort så här tidigt.
-
Dags att lämna tv-rutan och börja gå helt enkelt!Venom skrev:Precis samma här =)tomten.123 skrev:Blev lite förvånad när man gick in och såg att man kunde köpa säsongskort så här tidigt.
Säsongskort 2011/2012
AS / A11 är grejen.tomten.123 skrev:Blev lite förvånad när man gick in och såg att man kunde köpa säsongskort så här tidigt.
Köpte direkt två stycken på A11 åt mig och farsan, syns i höst!
Nu har jag köpt säsongskort i klacken till Elitseriepris. Nu vill man ju att det ska dra igång! Heja DIF! Imorgon ska jag tjata på vänner att köpa säsongskort eftersom att många fortfarande tvekar.
-
Nog där man kommer att hamna tillslut. Nån som vet om säsongskortet är personligt?JohanPez skrev:AS / A11 är grejen.tomten.123 skrev:Blev lite förvånad när man gick in och såg att man kunde köpa säsongskort så här tidigt.
Så jävla synd att man inte umgås med några direkt Djurgårdare till vardags som man hade kunnat inhandlat säsongskort med.
Spana in tråden skapad av Pulverapa!tomten.123 skrev:Nog där man kommer att hamna tillslut. Nån som vet om säsongskortet är personligt?JohanPez skrev:AS / A11 är grejen.tomten.123 skrev:Blev lite förvånad när man gick in och såg att man kunde köpa säsongskort så här tidigt.
Så jävla synd att man inte umgås med några direkt Djurgårdare till vardags som man hade kunnat inhandlat säsongskort med.

Ur spår bönder!
-
Ett exponeringskort för företag beställt till elitseriepris. Bor sedan många år i Göteborg men född och uppvuxen i Hägersten under det härliga 50 talet när Tumba, Lasse Björn och grabbarna härjade som värst. Sedan dess har man varit fast. Älskar Djurgården. Inte alltid så lätt när man bor i Götet skalll ni veta...Går av och till och ser DIF när man spelar i Scandinavium, men nu skall jag åka upp och se dem på Hovet så mycket jag bara kan!!! Helt underbart faktiskt. Känner mig euforiskt glad faktiskt när jag tänker på det. Ung på nytt trots mina 66 år!!!
- Daniel942
Grymt roligt att läsa! Hoppas vi får se dig ofta på Hovet nu i vinter då.DIF e Cult skrev:Ett exponeringskort för företag beställt till elitseriepris. Bor sedan många år i Göteborg men född och uppvuxen i Hägersten under det härliga 50 talet när Tumba, Lasse Björn och grabbarna härjade som värst. Sedan dess har man varit fast. Älskar Djurgården. Inte alltid så lätt när man bor i Götet skalll ni veta...Går av och till och ser DIF när man spelar i Scandinavium, men nu skall jag åka upp och se dem på Hovet så mycket jag bara kan!!! Helt underbart faktiskt. Känner mig euforiskt glad faktiskt när jag tänker på det. Ung på nytt trots mina 66 år!!!

DIF!
-
You bet you will!!Daniel942 skrev:Grymt roligt att läsa! Hoppas vi får se dig ofta på Hovet nu i vinter då.DIF e Cult skrev:Ett exponeringskort för företag beställt till elitseriepris. Bor sedan många år i Göteborg men född och uppvuxen i Hägersten under det härliga 50 talet när Tumba, Lasse Björn och grabbarna härjade som värst. Sedan dess har man varit fast. Älskar Djurgården. Inte alltid så lätt när man bor i Götet skalll ni veta...Går av och till och ser DIF när man spelar i Scandinavium, men nu skall jag åka upp och se dem på Hovet så mycket jag bara kan!!! Helt underbart faktiskt. Känner mig euforiskt glad faktiskt när jag tänker på det. Ung på nytt trots mina 66 år!!!
Dags att förnya. Otroligt bra med två olika priskategorier, där det inte borde vara någon tvekan att välja elitseriepriset.
Nu blire gung...
EDIT: Föregående säsongare - Hur länge är våra platser reserverade? Hittar ingen information om det. Upplys mig, tack!
Nu blire gung...
EDIT: Föregående säsongare - Hur länge är våra platser reserverade? Hittar ingen information om det. Upplys mig, tack!