Jag skulle inte påstå att jag har "noll insyn" men det får väl stå för dig. Sedan hör jag väl knappast till de sprider rykten här titt som tätt. Så ofta har jag inte påstått att någon spelare skulle vara "klar" eller på ingång. Väldigt sällan.DIF_Soldier skrev:Nej du är inte tydlig. Du säger alltid hur allting "är" utan minsta insyn. Metal Machine vet vad jag snackar om.SirDIFalot skrev:Nu är det ju trots allt en Silly-tråd men du får tro vad du vill. Hör jag något så delar jag med mig av det. Men är rätt tydlig med att poängtera vilken grad av rykte det är. Varför tror du jag skulle hitta på saker?DIF_Soldier skrev:Tycker alla som inte har konkreta rykten eller bombsäkra bekräftelser ska hålla käft i den här tråden. Orkar inte se ett till "Jag tror"-inlägg från SirGuessAlot eller ett analfabetiskt muppryck från nån hormonstinn särskrivande clownfigur.
Vet du nåt, säg det. Gissar du, skapa en "gissa"-tråd och bespara oss värdefull tid.
Tack för Er hänsyn.
Sedan riktar jag ett stort hat mot länkspam och annat dregeltrams.
Min poäng är inte ritad mot SirGuess i synnerhet utan alla som slänger ur sig namn utan en grundlig förklaring till varför personen skulle passa i DIF eller om det finns konkreta källor som ryktar om spelare, och varför.
Dessvärre har nivån på debatter gått ner sig rejält sedan Jockmaniac och Mäklaren försvann. Jag höll inte med dessa människor om mycket men de kunde i alla fall föra sig i en debatt. Nu ser de flesta trådarna ut som matchtrådar.