Säsongskort 2011/2012

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
Användarvisningsbild
Sjöwall

Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av Sjöwall »

mb81 skrev:
Sjöwall skrev:Jag kommer troligtvis att börja jobba kvällstid från och med november. Detta innebär att jag kommer missa matcher på mån-tors. Kan jag sälja vidare mina säsongskortsbiljetter (Har lösbiljetter) till vänner eller är dem personliga? Känns så jävla surt att missa en massa matcher, men sånt är livet.
Inga biljetter är personliga men har du klackkort är det rätt krångligt då det bara är ett kort och det kanske man inte vill "låna ut" till nån okänd!
Jag har lösbiljetter på Aktiv sittplats, så det borde inte vara några problem. Kan man lägga upp en tråd till matcher där det finns biljetter som jag säljer iväg för en billig peng alt. ger bort?
Användarvisningsbild
Jepe
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Jepe »

Sjöwall skrev:
mb81 skrev:
Sjöwall skrev:Jag kommer troligtvis att börja jobba kvällstid från och med november. Detta innebär att jag kommer missa matcher på mån-tors. Kan jag sälja vidare mina säsongskortsbiljetter (Har lösbiljetter) till vänner eller är dem personliga? Känns så jävla surt att missa en massa matcher, men sånt är livet.
Inga biljetter är personliga men har du klackkort är det rätt krångligt då det bara är ett kort och det kanske man inte vill "låna ut" till nån okänd!
Jag har lösbiljetter på Aktiv sittplats, så det borde inte vara några problem. Kan man lägga upp en tråd till matcher där det finns biljetter som jag säljer iväg för en billig peng alt. ger bort?
Du kan ju alltid använda Biljettråden annars. Blir ju lätt för folk att hitta, alternativt skriva i matchtrådarna för resp match som du inte kan gå! (Schysst av dig att ge folk, som kanske inte har så mycket pengar, möjlighet att gå och se DIF)
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

Jepe skrev:
Sjöwall skrev:
mb81 skrev:
Du kan ju alltid använda Biljettråden annars. Blir ju lätt för folk att hitta, alternativt skriva i matchtrådarna för resp match som du inte kan gå! (Schysst av dig att ge folk, som kanske inte har så mycket pengar, möjlighet att gå och se DIF)
Perfekt, då skriver jag där om det blir aktuellt. Det är ju självklart bättre att någon använder min biljett än att den uteblir! Men tack för hjälpen!
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Fel tråd.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

Gäller säsongskorten även i kvalserien?
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

lajjnus skrev:Gäller säsongskorten även i kvalserien?
Bra fråga..
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Sjöwall skrev:
Bra fråga..

Nej, du får löpa ett kvalseriekort. De lär ju gå åt som schmör i solsken....
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Sjöwall skrev:
Bra fråga..

Nej, du får köpa ett kvalseriekort. De lär ju gå åt som schmör i solsken....
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Sjöwall skrev:
Bra fråga..

Nej, du får köpa ett kvalseriekort. De lär ju gå åt som schmör i solsken....
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

Gäller egentligen säsongskort 2012/2013, men vafan..

Eftersom att forumet här är en så sjukt jävla bra källa att skriva av sig på (speciellt nu när det går som det går) så tänkte jag höra om det är några som är intresserade av att sitta tillsammans nästa år?

Skulle helt enkelt kunna medföra att man kan få ut sin frustration redan under matchen. I dagens läge kommer man hem från Hovet antingen rasande, besviken, irriterad men ibland även lite smånöjd. Hade helt enkelt varit roligt att sitta tillsammans, kolla lite hockey, klaga på spelarna, klaga på tränarna, klaga på speakerns uttal, you name it.

Tänkte att jag slänger ut frågan så får vi se om det finns något som helst intresse.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Det var det. Säsongen är över.
Hoppas DIF jobbar nu med att behålla alla säsongare till nästa säsong. Man får absolut inte ta för givet att alla köper ändå fast degradering.

Bjud på middag på hyllan eller nåt och bjud in alla säsongare och ge alla ett värdigt slut. Surra lite om vad som händer nästa år osv, tror nog att iaf några som bestämt sig för att skita i säsongskort nästa år kommer att ändra sig då.

Man behöver ta hand om sina säsongare mer än någonsin nu.
DIF!
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Börja sälj säsongskorten nu! Mot Elitserien!
DIF!
Användarvisningsbild
Jonas1891

Inlägg av Jonas1891 »

Jag håller helt med! Vore skönt att köpa det redan nu så man har det gjort. Jag hoppas verkligen att det blir mycket publik på Hovet även i HA! Jag kommer att tjata som satan på de Djurgårdare jag känner att de ska köpa säsongskort.
mb81

Inlägg av mb81 »

En annan har ju redan med järnkaminskortet men jävla allsvenskan kommer väl spela måndagar och onsdagar som är omöjliga för mig! Givetvis ska man ha säsongskort men jävla skitdagar! Uppvuxen med tisdag, torsdag, söndag!
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

mb81 skrev:En annan har ju redan med järnkaminskortet men jävla allsvenskan kommer väl spela måndagar och onsdagar som är omöjliga för mig! Givetvis ska man ha säsongskort men jävla skitdagar! Uppvuxen med tisdag, torsdag, söndag!
Jag håller fullständigt med om att dagarna suger, speciellt eftersom jag mer eller mindre planerat mitt liv efter tisdag - torsdag - lördag som hockeydagar... men det måste gå att lösa för mig personligen på något vis. Vettefan hur.

Vore dock som sagt läge att börja pusha för säsongskortet, är spelschemat inte klart eller väljer man att vänta med försäljningen tills man har lite mer spelare "att skylta med"?
Låst