Att man inte alltid lyckas är en sak, men då är det viktigt att likt Braveheart visa att det man kämpade för var värt att kämpa för och att alla närvarande och på avstånd även stöder dem i deras sak att nu resa sig på 9 - all for one, one for all!
Lycka till och tänk på att styrkan finns inom er inte framför er!
May the force be with you!
Skölden sviker inte. Vilka som än spelar för den, Hur det än går.
Jag tror på skölden i ALLA väder.
--- Och kvalserie? Vad fan, Det är inte ens vår ännu. Vi hinner klättra till förstaplats innan slutspelet börjar. Det kommer nog inte hända, Men fullt möjligt är det.
Hatar er, Negativa nissar som tror världen går under om vi inte ligger på en slutspelsplats i DECEMBER! Jävla puckon
Jojje skrev:Det är synd att ni är så sega... Ni ska lyssna på mig så går det bra.
Jag sågade detta lag även när det vann på försäsongen.
Putte i båset!
Glömt bort att du skrivit följande den 30 augusti -oiår?
Tycker DIF ser bättre ut än t ex brynäs och minst lika bra som modo och timrå, men vi får se hur det går.
I är vi starkare på samtliga platser. Endast en idiot kan tippa oss utanför slutspel.
Saxat från ett annat forum visserligen men visst borde man tycka likadant - även om man är på ett annat forum?
Av samma anledning som att man ska hålla vissa problem internt och inte tala om dem öppet... Står alltid upp för DIF mot bönder, även om jag tycker att de spelar som skit.
Jojje skrev:Det är synd att ni är så sega... Ni ska lyssna på mig så går det bra.
Jag sågade detta lag även när det vann på försäsongen.
Putte i båset!
Glömt bort att du skrivit följande den 30 augusti -oiår?
Tycker DIF ser bättre ut än t ex brynäs och minst lika bra som modo och timrå, men vi får se hur det går.
I är vi starkare på samtliga platser. Endast en idiot kan tippa oss utanför slutspel.
Saxat från ett annat forum visserligen men visst borde man tycka likadant - även om man är på ett annat forum?
Av samma anledning som att man ska hålla vissa problem internt och inte tala om dem öppet... Står alltid upp för DIF mot bönder, även om jag tycker att de spelar som skit.
Tycker du att Djurgårdens forum är "internt" ?
Det är ju öppet för vem som helst, man behöver inte ens registrera sig för att läsa det och är öppet för alla som har en internetuppkoppling.
Att skriva någonting man inte står för, bara för att man ska försöka hålla upp en fasad - är det att stå upp för sitt lag?