Vi ska INTE ge upp!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
bbntarm

Inlägg av bbntarm »

Vi är i kvalserien nu och jag kan förstå att vi inte inser fakta.Det är vi som som har iintesse för hockey måste kämpa mot Stockholms Stad.Och inte mot DIF ledningen som har lagt ner allt krut för att få DIF på rätt håll.Vad som som är akuta problemet just nu är att det saknas publik i Globen.Ni måste väl förstå att innan någon kastar in ett antal milj kr så måste man man få någon respons.
UPPMANING GÅ TILL GLOBEN MAN UR HUSE RÄDDA DIF skicka gärna mail
tilll
difhockey59@hotmail.com
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Det är synd att ni är så sega... Ni ska lyssna på mig så går det bra.

Jag sågade detta lag även när det vann på försäsongen.

Jag har lagt ner att se ner på spelare och tränare just nu. Nästa hemmamatch så kommer jag gå dit och heja på klubben, tröjan och myten... DIF kort och gott. Att det just nu är ett par hösäckar som fått äran att dra på sig denna legendariska tröja är beklagligt, men tröjan blir inte mindre fin för det.

Putte i båset!
Användarvisningsbild
Pompe
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Pompe »

Jag undrar hur pratet gick i omklädningsrummet när dom pratade om att dom skulle skjuta mera.....var det mer skjut på krogen dom menade....

//Pompe

Vi är med överallt
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Pompe skrev:Jag undrar hur pratet gick i omklädningsrummet när dom pratade om att dom skulle skjuta mera.....var det mer skjut på krogen dom menade....

//Pompe

Vi är med överallt
Kanske valium... Med tanke på vilken energi säcken visar upp.
Ollsson

Inlägg av Ollsson »

Inte finns det väl MEDVINDS supporters bland oss Djurgårdare?eller?
Ta med en polare till på varje match så blir det mera tryck på läktaren.
Starta med ett par vicks blå så kan ni sjunga högre.
Om alla tog med sig en till så har man gjort "nått"själv åt situationen.
Dels så blir det klirr i kassan till våra hjältar.Köp billjetter till kommande matcher i julklapp i stället för tofflor å slipsar.GÖR VAD DU KAN FÖR DITT LAG.Att bua å lägga ner sig efter halva säsongen gör små barn i sandlådan.BUU för dom som Buar.
jensa11

Inlägg av jensa11 »

Man blir så grymt besviken när grabbarna förlorar.Idag var de var riktigt nära att de blev en sjukskrivning.Kunde inte sova i natt,orkar inte med mer motgångar.Klart man inte ger upp hoppet och man kommer att vara där och ge grabbarna sitt stöd.Men styrelsen måste förså att de behövs ett par nya spelare! Annars kommer de att gå åt helvetet! :cry:

På lör och mån har vi 2 måste matcher.6 poäng där och vi är med igen! Fyller vi hovet på lör och ger grabbarna stöd,tror jag att grabbarna fixar det. Vägrar ge upp hoppet!
Användarvisningsbild
Don_T
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Don_T »

Jojje skrev:Nästa hemmamatch så kommer jag gå dit och heja på klubben, tröjan och myten... DIF kort och gott.
WORD!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

ÄR NI ÖVERENS? Det är värt en applåd...! =)
Saknar Kung Wikegård!
MTM

Inlägg av MTM »

Don_T skrev:
Jojje skrev:Nästa hemmamatch så kommer jag gå dit och heja på klubben, tröjan och myten... DIF kort och gott.
WORD!
Höp höp!

Bajen är en myt!
Inte DIF!
JJ
Kontakt:

Inlägg av JJ »

Don_T skrev:
WORD!
Tjata lönar sig tydligen även på de mest negativa. :P
GULTRÖTTBLÅTT
då, nu, för evigt!
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

bbntarm skrev:Är en stor DIF-FANS från Norrland vad jag blir bekymrad över är att ni inte inser vad som kan rädda Stockholms hockeyn är att vi trots er stora besvikelse numer ligger i kvalserien.Ni skyller på Stockohlms Stad.Som vi allla vet vilken ställning dom tagit.Ni ska bojkotta DIF trots ni har säsongskort.Ni skyller på ledningen som jobbar emot både den största kommunen i landet och som inte visar något intresse av att ha ett hockeylag i högsta serien.Vad kan man säga jo pröva hänga Ordförande,Klubbdireöktör,Tränare,Garpenlöv mfl dessa killar har gett allt vad dom har för att få DIF på rätt kurs vad har ni gjort.Då frågar jag mig har ni någonsin prövat att rannsaka er själva.
Vad kan ledningen motivera investerare med PUBLIKINTRESSE???
Förståelse i hur tex Skellefteå AIK stöds av Skellefteå kommun ?
Tror ni att någon stor investerare känner sig manad att kasta in ett antal milj kr när ni sviker laget något så hemskt,skulle du göra det???
Nä för fan skärp er se till att fylla Globen det är nämligen första hjälpen och se sen sanningen i vitögat att något dramatiskt måste hända tex 9000-10000 åskådare på hemma matcherna är ett måste för att kunna spela på samma villkor som alla andra elitsreielag.
Nä nu är jag förbannad kommer att försöka att komma loss från jobbet och ta tåget till mötet den 6/12 från Norrland jag hoppas på att ordspråket mycke snack å lite verkstad inte behöver andvändas

Så jag Jag Hoppas att JOJJE ANDY med flera har pondus att vara på plats
HAHA
Användarvisningsbild
Jordan
Kontakt:

Inlägg av Jordan »

ALLA TILL HOVET PÅ LÖRDAG!
Tillsammans ska vi lösa detta!
Se nu till att sluta upp på Hovet på Lördag!

Den blågula sköld med blodrött band
Den vilja vi ära
Med heder den föra oss kring skandiens land
Den trohet vi svära

I blågula fält bäres Sveriges färg
Den röda kärleken är
Oss trohet i hjärtat och stål i märg
De två oss lära

För det tredje oss binder med oslitliga band
Djurgårdare alla
Den skölden, den lär oss älska vårt lag
Att stå eller falla
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n

Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959
1960 - 1961 - 1962 - 1963 - 1983 - 1989
1990 - 1991 - 2000 - 2001
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

:o

Underbart gjort i alla fall, Jojje, det är rätta takter.
Djurgår'n Hockey<3

Inlägg av Djurgår'n Hockey<3 »

vad har hänt med Jojje? Helt plötsligt verkar han vara en lika stor Djurgårdare som oss andra ;)
In magical hands I trust.
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Djurgår'n Hockey<3 skrev:vad har hänt med Jojje? Helt plötsligt verkar han vara en lika stor Djurgårdare som oss andra ;)
Jag tror vi fått samma syn som han haft länge...!
Saknar Kung Wikegård!
Skriv svar