Det är det härliga. Skulle njuta som aldrig förr. Reaktionerna från AIK, Leksand osv.. mumsJim Morrison skrev:Ovärdigt.Mattias_87 skrev:Kan inte kronofogden hitta ytterligare en massa skulder på Timrå? När vi ändå kom trea...

Det är det härliga. Skulle njuta som aldrig förr. Reaktionerna från AIK, Leksand osv.. mumsJim Morrison skrev:Ovärdigt.Mattias_87 skrev:Kan inte kronofogden hitta ytterligare en massa skulder på Timrå? När vi ändå kom trea...
Vore inte mer än rätt. Sportsligt har vi inte lyckats bättre än att sluta trea. Men de ekonomiskt dopade klubbarna Luleå, Saik och Timrå (de jag vet säkert) skulle haft betydligt sämre lag utan kommunernas ekonomidoping.Mattias_87 skrev:Kan inte kronofogden hitta ytterligare en massa skulder på Timrå? När vi ändå kom trea...
Jaha så nu passar det att få in det där jävla tipset, alla gångerna när det faktiskt betydde något och jag ville att vi skulle vinna då?crike skrev:Rögles spelare är inte alls lika vana vid att spela omotiverade och bakfulla som våra spelare.
Tror vi har ett massivt spelövertag och vinner med 2-1, fler mål klarar vi inte av att göra.
Man ska aldrig glömma sin historia.Man ska dra lärdom av den..Dags o dra ett streck o börja om med glöd o positivt tänkande .Bjurre skrev:Ska vi inte göra som Kanada efter os 2010? Denna säsong har aldrig ägt rum.
Fast gick ju rätt bra för Kanada sen dock.spocksbeard skrev:Man ska aldrig glömma sin historia.Man ska dra lärdom av den..Dags o dra ett streck o börja om med glöd o positivt tänkande .Bjurre skrev:Ska vi inte göra som Kanada efter os 2010? Denna säsong har aldrig ägt rum.
Ingenting är omöjligt här på fortet(hovet)enligt Gunde:)Bjurre skrev:Fast gick ju rätt bra för Kanada sen dock.spocksbeard skrev:Man ska aldrig glömma sin historia.Man ska dra lärdom av den..Dags o dra ett streck o börja om med glöd o positivt tänkande .Bjurre skrev:Ska vi inte göra som Kanada efter os 2010? Denna säsong har aldrig ägt rum.
Instämmer! Kommer att flytta till Jönköping pga studier i höst så blir relativt nära till diverse matcher!Caeruleus_Sancti skrev:Längtar redan till bortamatcherna i mina trakter. Slipper iaf åka så långt nästa säsong. Tack djurgårn hockey som tänker på oss djurgårdsbönder.
Haha, agree!crike skrev:Jaha så nu passar det att få in det där jävla tipset, alla gångerna när det faktiskt betydde något och jag ville att vi skulle vinna då?crike skrev:Rögles spelare är inte alls lika vana vid att spela omotiverade och bakfulla som våra spelare.
Tror vi har ett massivt spelövertag och vinner med 2-1, fler mål klarar vi inte av att göra.
Jag vill tacka alla er på forumet för en händelsrik säsong.Trots att de flesta av er är kompletta idioter så hejar ni ändå på DIF och det gör ju att man måste respektera era åsikter.
Till laget, ja bryt ihop och kom igen.
Skål!
Touché!Lee Harvey Oswald skrev:Haha, agree!crike skrev:Jaha så nu passar det att få in det där jävla tipset, alla gångerna när det faktiskt betydde något och jag ville att vi skulle vinna då?crike skrev:Rögles spelare är inte alls lika vana vid att spela omotiverade och bakfulla som våra spelare.
Jag vill tacka alla er på forumet för en händelsrik säsong.Trots att de flesta av er är kompletta idioter så hejar ni ändå på DIF och det gör ju att man måste respektera era åsikter.
Till laget, ja bryt ihop och kom igen.
Skål!
Tack för ett sista skratt då, & just nu känns det som en evighet tills nästa...
Då kan du resa med oss, jksyd.se.Throttle skrev:Instämmer! Kommer att flytta till Jönköping pga studier i höst så blir relativt nära till diverse matcher!Caeruleus_Sancti skrev:Längtar redan till bortamatcherna i mina trakter. Slipper iaf åka så långt nästa säsong. Tack djurgårn hockey som tänker på oss djurgårdsbönder.