Ska vi ha kvar Säcken?
Re: ok
micke_1891 skrev:Vad jag tror är att den här tråden skapats enbart p.g.a matchen igår, vilket gör det bara patetiskt. Att man ska kunna lira 55 matcher utan dåliga matcher gör ingen så är det.
hallå dags o vakna 1 seger borta stundtals bedrövligt spel va fan är det som händer?
nåt måste göras!!!!
fy fan va skönt det känns att vara djurgårdare!!!
-
Jag tycker faktiskt det!
De känns som att de inte kan få spelarna att tända till! De går tillexempel sällan fram till spelarna och berättar för dem om de gjort ett Bra byte eller om dom måste skära till sig och visa lite hjärta! De är för passiva helt enkelt!
De vet inte hur man ska ställa upp laget och de vet inte hur man ska få ut de bästa av spelarna och deras förmågor. Det har varit ganska många konstiga kedjor som kostat oss poäng!
De har spelat många matcher med bara tre kedjor som resulterar i att spelarna blir för trötta för att orka hela tredje, så jävla onödigt och korkat!
Sedan måste man självklart skylla på spelarna också, de har inte gjort sitt jobb!
Vissa spelare sliter ALLTID och andra gör det inte, så får de inte vara! Inställningen måste vara bättre och det är Challes jobb att se till att den är på topp!
Edit: Många utropstecken blev det!
De känns som att de inte kan få spelarna att tända till! De går tillexempel sällan fram till spelarna och berättar för dem om de gjort ett Bra byte eller om dom måste skära till sig och visa lite hjärta! De är för passiva helt enkelt!
De vet inte hur man ska ställa upp laget och de vet inte hur man ska få ut de bästa av spelarna och deras förmågor. Det har varit ganska många konstiga kedjor som kostat oss poäng!
De har spelat många matcher med bara tre kedjor som resulterar i att spelarna blir för trötta för att orka hela tredje, så jävla onödigt och korkat!
Sedan måste man självklart skylla på spelarna också, de har inte gjort sitt jobb!
Vissa spelare sliter ALLTID och andra gör det inte, så får de inte vara! Inställningen måste vara bättre och det är Challes jobb att se till att den är på topp!
Edit: Många utropstecken blev det!
Djurgår'n tills jag dör!
-
- Bjurling_39
Re: Ska vi ha kvar Säcken?
jaoswä0216 skrev:Skriv ett ja för en spark i baken för säcken eller ett nej för att skicka DIF till kvalserien.
Hörde på radion hur säcken sa efter en match då dif låg under med 4-0 efter 8 minuter att man "gjorde en bra match ändå" ?????
Var sen på globen och kollade på en match hur kan grabbarna tro att man gör mål genom att skjuta ner i hörnen. Är själv inget proffs men så mycket förstår jag att man bör ju skjuta på mål för att pucken ska in.
Sen spelades det 5-3 i en annan match utan att göra mål !!!!!
Skicka säcken