Ska vi ha kvar Säcken?
Ska vi ha kvar Säcken?
Skriv ett ja för en spark i baken för säcken eller ett nej för att skicka DIF till kvalserien.
Re: Ska vi ha kvar Säcken?
Nej, jag tycker inte att han ska avgå redan.. men om det fortsätter så här och Hans inte gör någonting åt saken, ska han inte förtjäna stå kvar i båset som headcoach.oswä0216 skrev:Skriv ett ja för en spark i baken för säcken eller ett nej för att skicka DIF till kvalserien.
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959
1960 - 1961 - 1962 - 1963 - 1983 - 1989
1990 - 1991 - 2000 - 2001
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959
1960 - 1961 - 1962 - 1963 - 1983 - 1989
1990 - 1991 - 2000 - 2001
En lika dan tråd som Joijje har skrivit!
Skall vi bara ha trådar om säckens & challes avgångar här? Den här tråden är lika dan som joijjes tråd!
Joijje skrev: "Problemet är att DIF var fan inte sämre förra säsongen, det är bara något som de försöker lura i dig.
Från att inte ha missat slutspel på över 20 år kan vi nu göra det två år irad. Bra facit säcken."
Joijje detta är inte korrekt! Du vet inte vad du snackar om! Joijje du har aldrig rätt! Du skriver bara på det här forumet och förpestar dina negativa tankar till andra djurgårdare!
Säcken är kompetent men det kanske är dags för styrelsen att ge Challe & Säcken förutsättningar att lyckas! Dvs fixa en back och 2 Forwards till!
Joijje skrev: "Problemet är att DIF var fan inte sämre förra säsongen, det är bara något som de försöker lura i dig.
Från att inte ha missat slutspel på över 20 år kan vi nu göra det två år irad. Bra facit säcken."
Joijje detta är inte korrekt! Du vet inte vad du snackar om! Joijje du har aldrig rätt! Du skriver bara på det här forumet och förpestar dina negativa tankar till andra djurgårdare!
Säcken är kompetent men det kanske är dags för styrelsen att ge Challe & Säcken förutsättningar att lyckas! Dvs fixa en back och 2 Forwards till!
-
ok
Vad jag tror är att den här tråden skapats enbart p.g.a matchen igår, vilket gör det bara patetiskt. Att man ska kunna lira 55 matcher utan dåliga matcher gör ingen så är det.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
-
Säcken är ingen vinnare. Säcken är ingen guldtränare ala Bengt-Åke, Conny E, Hardy som exempel.
Säcken gör sig bäst som juniortränare då han faktiskt är ganska duktig på att utveckla unga spelare MEN han saknar vinnarmentaliteten som ovannämnda herrar besitter och även om Wiken aldrig vunnit något så är han en vinnare i mina ögon! Säcken är ingen tränare som kommer föra oss mot toppen!!
Truppen är usel och saknar ett par klasspelare och publiksiffran igår på 4.000 var bedrövlig.
Vart är vi på väg?
Säcken gör sig bäst som juniortränare då han faktiskt är ganska duktig på att utveckla unga spelare MEN han saknar vinnarmentaliteten som ovannämnda herrar besitter och även om Wiken aldrig vunnit något så är han en vinnare i mina ögon! Säcken är ingen tränare som kommer föra oss mot toppen!!
Truppen är usel och saknar ett par klasspelare och publiksiffran igår på 4.000 var bedrövlig.
Vart är vi på väg?
I detta läge spelar det inte så jävla stor roll om jojje är negativ eller inte... vi förlorar mot malmö hemma... Då ska vi inte sparka säcken - säcken ska kliva undan självmant. . . .
Detta är riktigt illa nu, vi måste vilja mer vi måste våga mer och vi måste vinna mer ... 4 raka utan vinst säger väl det mesta. Men visst, det kan vara så att spelarna är sugna på derbyn och leksand till nästa säsong men då får de väl säga det och se till att vi inte köper säsongskort och ser 55 omg med förluster redan i år... PENGARNA TILLBAKA !!! är vad som gäller nu.. Jag är så jävla trött på detta jävla piss lag som inte kämpar och inte vill. Förlust mot brynäs idag och jag river mitt säs-kort och kommer läga allt krut på fotbollen för resten av mitt liv....
Nu är det upp till ER DJURGÅRDEN !!!
Detta är riktigt illa nu, vi måste vilja mer vi måste våga mer och vi måste vinna mer ... 4 raka utan vinst säger väl det mesta. Men visst, det kan vara så att spelarna är sugna på derbyn och leksand till nästa säsong men då får de väl säga det och se till att vi inte köper säsongskort och ser 55 omg med förluster redan i år... PENGARNA TILLBAKA !!! är vad som gäller nu.. Jag är så jävla trött på detta jävla piss lag som inte kämpar och inte vill. Förlust mot brynäs idag och jag river mitt säs-kort och kommer läga allt krut på fotbollen för resten av mitt liv....
Nu är det upp till ER DJURGÅRDEN !!!
-
Är beredd att hålla med Jojje!
DIF missade slutspel för första gången på 19 raka år.
Nu är det på väg att hända igen, två år irad utan slutspel.!!
Nej!
DIF med den tunga tradtion och framgång mesta mästarna..
Vi ska prenumerera på slutspelsplatser á topp 5 i serien!
Jag skyller detta på en inkompetent Säcken och en inte mycket bättre styreelse!
Min röst JA SÄCKEN SKA BORT!!

DIF missade slutspel för första gången på 19 raka år.
Nu är det på väg att hända igen, två år irad utan slutspel.!!
Nej!
DIF med den tunga tradtion och framgång mesta mästarna..
Vi ska prenumerera på slutspelsplatser á topp 5 i serien!
Jag skyller detta på en inkompetent Säcken och en inte mycket bättre styreelse!
Min röst JA SÄCKEN SKA BORT!!