Frölunda HC - Djurgårdens IF, 30/11 2006

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Therocket1 skrev:Nu får det fan vara nog!!! Ut med alla skitspelare o den där potatissäcken till tränare. Fan alltså, tom jag kan göra bättre värvningar. (Jag har befogenhet att säga detta då jag har många kontakter bland andra Europeiska lag).

Gå på mötet och påtala detta
Djurgårn
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Djurgårn »

Fan, vi ska ju komma 6:a! Så det kommer vända..
Säcken har nog något Ess i rockärmen! Han kan sina saker!
Gäst

Inlägg av Gäst »

nu har frölunda power-play
blir väl 5-1 nu
Kaminen

Inlägg av Kaminen »

Ta in Wikegård eller Waltin, eller får man hoppas att alla käkar taggtråd och vänder detta fortast möjligt
Dif4ever

Inlägg av Dif4ever »

säkert!
Gäst

Inlägg av Gäst »

wikegård och Boustedt
Leif

Inlägg av Leif »

Dragan bänkad???? Därmed kan vi konstatera att Säcken är helt spritt språngande galen!

När vi jagar kvittering?? Skulle jag va coach skulle jag spela Dragan Linkan Hörnqvist non stop i detta läge!!
Är ett stort fan av Dragan sedan tiden i Södertälje.. Han är den största talangen som kommit ur föreningen.. Stämmer allt för den killen blir han omöjlig nästa år..
DIF är laget i mitt hjärta så nu jublar jag!!
Gäst

Inlägg av Gäst »

börja bänka säcken..
lämna kvar han i mälarhöjden/bredängs ishall
Therocket1
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Therocket1 »

hardrocker35 skrev:
Therocket1 skrev:Nu får det fan vara nog!!! Ut med alla skitspelare o den där potatissäcken till tränare. Fan alltså, tom jag kan göra bättre värvningar. (Jag har befogenhet att säga detta då jag har många kontakter bland andra Europeiska lag).

Jag har flertalet gånger påpekat detta till de per mail. Inget svar någon gång från de. Tror inte de kommer ta åt sig av mina kontakter på mötet heller. Ska visserliggen gå, men tror knappast det leder till några värvningar.
Dif4ever

Inlägg av Dif4ever »

Spelarna saknar självförtroende..
Gäst

Inlägg av Gäst »

Therocket1 skrev:
hardrocker35 skrev:

Jag har flertalet gånger påpekat detta till de per mail. Inget svar någon gång från de. Tror inte de kommer ta åt sig av mina kontakter på mötet heller. Ska visserliggen gå, men tror knappast det leder till några värvningar.

Kommer väl några bortförklaringar som vanligt
Djurgårn
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Djurgårn »

Vi saknar kompetenta tränare!
Gäst

Inlägg av Gäst »

i morgon vill man se..
Hans särkijärvi avgår
Wedd
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Wedd »

Herregud ta och Rannsaka er själva, Djurgården består inte enbart av en tränare. Sluta slänga all skit på säcken innan ni tagit reda på fakta.

VÄX UPP! ÄN ÄR DET INTE KÖRT!
Ge er aldrig! Vägra torska!
Alltid Oavsett.
Erik I

Inlägg av Erik I »

Initiativet till krismöte är bra, men frågan är vad som kommer ut av det - på sin höjd någon forma av förståelse för styrelsens agerande (vilket väl alla redan hört men antingen inte riktigt tror på eller inte vill tro på).

Frågan hur långt styrelsens förtroende för Säcken räcker är också meningslös eftersom de bara skulle svara att de har fullt förtroende för honom, vilket iofs inte innebär att de inte kan kicka honom rätt snart därefter.

Vad som är oroväckande är ju att det trots en segerfri svit på runt 10 matcher inte sker någon spelmässig förbättring, det yras rätt mycket och tar i regel minst en period innan spelet kommer igång, och då är det ofta för sent. Försöker tränarna köra på med sina system och "invänta" islossning, eller försöker man vilt schackra runt sina pjäser för att hitta fungerande kombinationer? Jag vet inte, men jag är personligen för att chansa med ett tränarbyte.
Skriv svar