Finns ingenting som talar för DIF, heroiskt dåliga just nu. Med det spelet har viinte och göra i elitserien. Och Allsvenskan kommer vi att harva i länge ! :cry:
Så där ja, mot 10:e raka utan vinst (3p).
Inget kul rekord att inneha, några matcher till sedan borde vi nog kunna nosa på Väsbys rekord från 88/89.
Mora vinner, MIF tar poäng, det rullar på bra just nu.
Nä, nu ska jag skaffa mig ett liv (detta slukar alldeles för mycket energi).
Ha det bra alla tokskallar//Tack för mig..
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2006-11-30 20:38:26, redigerad totalt 1 gånger.
Finns ingenting som talar för DIF, heroiskt dåliga just nu. Med det spelet har viinte och göra i elitserien. Och Allsvenskan kommer vi att harva i länge !
Bara jag som börja rycka åt axlarna åt förluster numera? Åtminstone dom som sker på bortaplan.
Vette fan om Säcken är hela problemet, jag menar; VI HAR VÄRDELÖSA SPELARE, går fan inte göra något med laget när vi har såna sopor.
Men det är inte tid att fokusera på det sämre med denna säsong, det är en sjukt allvarligt situation vi är i nu, det som bara inte kan hända är på väg att hända.
Dags att ena DIF -familjen och hindra att vår faktiskt meritstarkaste DIF -sektion kanske inte återfinns i ES nästa år.
Efter säsongen, eller när kontraktet är säkrat, då vänder vi blickarna mot DIFs högre poster. Där bör i stort sett alla avgå, och det måste vi också se till.
Tycker vi ska köra vidare med den kompetenta stab vi har! Han har fina ideer säcken, och är ju "street-smart" sedan tiden som traffipax vilket är mycket viktigt i sånna här sittsar!