Känner exakt likadant. Sedan får ju givetvis folk gör som dem vill. Men jag kommer inte uppmana folk till att köpa säsongskort om man säger så.-daniel- skrev:Personligen hoppas jag inte en jävel köper säsongskort innan styrelsen förkunnat sin avgång.
Vi behöver bygga nytt, att fortsätta på samma inslagna vis med Mats Larsson i spetsen kommer bara leda till framtida misär. Jag blir ledsen ända in i själen av att alla Djurgårdare tydligen inte inser det.
Men...jag vet hur det kommer bli själv. Inte ett skit kommer hända, man kommer tvingas ställa in sig på samma fortsatta ledarkonstellation och framåt den sena vårkanten kryper jag själv till korset och förlänger säsplåten trots ovanstående uppmaning (och skäms samtidigt över mig själv)...för att man älskar föreningen för mycket och inser att man inte kan leva utan att gå på hockey.
Alltså om man tar ett exempel av alla misstag så är Järlefelts berömda skeppsuttryck från i höstas betydande. Det förkunnar nu ett sportsligt misslyckande. Därför är det dags att agera för en gångs skull och ta ert ansvar.