Har jag mer känslor för DIF bara för att en av backarna som är på isen just nu är född i bandhagen istället för Umeå? Nej... Jag vet inte hur det är med er andra men jag skiter fullständigt i det.
Är det verkligen det bästa för DIF? Är det inte bättre att man istället gör en grundlig undersökning och bara värvar folk med riktig vinnarskalle? För mig är det viktigare än att man bara tar in Stockholmare. Återigen så är detta något som jag tycker att styrelsen gör fel.
Vad tycker ni?
När jag läser vad knirre skriver i matchtråden så blir jag riktigt förbannad.
Hur pinsamt är det inte att se spelarna åka in till en av årets viktigaste matcher, och sedan inte kämpa överhuvudtaget. Såg flera spelare åka omkring och skratta och vitsa i periodpausen. Hade jag varit på isen som Djurgårdsspelare hade jag skyddat mitt ansikte i skammens tecken. Det som ändå är det värsta i allt detta är att jag vet att spelarna inte bryr sig ens hälften av det jag gör.
Värva folk med hjärta och vinnarskalle istället och jag vill att dessa spelare som åker runt och flinar efter att ha skämt ut DIF ska få kännbara straff.