Haha...Capcash skrev:Jag är rätt mållös faktiskt.. fortfarande övertygad att vi skulle ladda om och dominera i KS mot dessa inavlade lag... men inte... hur fan kan vi låta någon som har sex med sin syster sätta på oss så hårt i röven! Helvete vad detta suger!
9 matcher kvar, behöver "bara" vinna 7 av dem så det är givetvis långt ifrån kört.. men detta var det mest patetiska jag sett på riktigt jävla länge.. och då har jag ändå sett ALLA matcher denna säsongen, so I KNOW pathetic!
Att detta spillra till förening ska vinna 7 av 9 matcher är lika sannolikt som att Sverige går obesegrade genom sommarens Fotbolls EM & vinner finalen mot Spanien med 5-0.
Det är givetvis kört, det vet alla ute på isen & det syns så otroligt väl.
Tidigare trodde man att man var bättre än resultaten visat & att det snart skulle lossna spelmässigt.
Nu vet man själva om hur praktusla man faktiskt är, måste var en chock att upptäcka det så sent på säsongen & i en kvalserie dessutom
Hur fan kan man inbilla sig att ett spel som aldrig funnits i 55 matcher skulle infinna sig på beställning bara pga av att klubbens hela existens står på spel?
De äldre orkar inte/förmår inte.
De yngre "skiter iih", dom ska ju ändå vidare i sina karriärer...
Som sagt, denna Undergångssäsong kommer bli även min undergång.
Precis när man tror att The Botten is Nådd så finns det ALLTID en nytt lager av uselhet att skala fram.
DIF är som en möglig gammal sur Lök där lager för lager skalas av
Fick just nog....