KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Re: KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Capcash skrev:Jag är rätt mållös faktiskt.. fortfarande övertygad att vi skulle ladda om och dominera i KS mot dessa inavlade lag... men inte... hur fan kan vi låta någon som har sex med sin syster sätta på oss så hårt i röven! Helvete vad detta suger! :(

9 matcher kvar, behöver "bara" vinna 7 av dem så det är givetvis långt ifrån kört.. men detta var det mest patetiska jag sett på riktigt jävla länge.. och då har jag ändå sett ALLA matcher denna säsongen, so I KNOW pathetic!
Haha...
Att detta spillra till förening ska vinna 7 av 9 matcher är lika sannolikt som att Sverige går obesegrade genom sommarens Fotbolls EM & vinner finalen mot Spanien med 5-0.

Det är givetvis kört, det vet alla ute på isen & det syns så otroligt väl.
Tidigare trodde man att man var bättre än resultaten visat & att det snart skulle lossna spelmässigt.
Nu vet man själva om hur praktusla man faktiskt är, måste var en chock att upptäcka det så sent på säsongen & i en kvalserie dessutom

Hur fan kan man inbilla sig att ett spel som aldrig funnits i 55 matcher skulle infinna sig på beställning bara pga av att klubbens hela existens står på spel?

De äldre orkar inte/förmår inte.
De yngre "skiter iih", dom ska ju ändå vidare i sina karriärer...

Som sagt, denna Undergångssäsong kommer bli även min undergång.
Precis när man tror att The Botten is Nådd så finns det ALLTID en nytt lager av uselhet att skala fram.
DIF är som en möglig gammal sur Lök där lager för lager skalas av

Fick just nog....
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2012-03-15 21:46:58, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Magnutz »

#87 skrev:
kaminor skrev:

För att varenda utespelare står helt still och bara tittar på.
Sluta, 2-2 var direkt jävla pinsamt av Wesslau.. En puck som knappt har styrfart, längs med isen, vid stolpen ska inte gå in om han så spelar 0 mot 5.

Wesslau gör sin sämsta match för säsongen vid sämsta tänkbara tillfälle.
Sen står vi stilla och tittar i spelet. Över hela banan. Vi har inte en enda back som kan slå snabba och BRA pass i uppspel. De gånger det funkar har det varit en center som tagit puck långt ner eller forward som drivit upp själv.

Förlusten är rättvis. Att Challe inte lyckas är oroväckande. Han hade behövt 3 pinnar idag.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

Så fort vi får lite tryck mot oss i egen zon så faller forwards ner och lämnar rögles backar rena, men det är väl för att dom inte litar på våra jävla kassa backar. Honken har ju inte ett rätt, varje gång det blir ett nerlägg i våran zon och han är solklart först på pucken så bromsar han upp och väntar in motståndaren för han är så jävla rädd för att få en tackling, varenda jävla gång så förlorar han den oxå!

På den sjunde dagen skapade gud #7 Andreas Holmqvist, hoppas han förgör honom i kväll!
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

pulverapa skrev:
Husmusen skrev:http://difhockey.se/nyhet.php?news=8703

Janne din jävla Pajas. Avgå OMGÅENDE!
Järlan var grymt besviken på Mika Zibanejad i dagens match. Han ville dock inte kommentera mina synpunkter på att dagens match inte är problemet - det är hela säsongen som varit katastrof och laget är helt felbyggt.

Järlan var upptagen med att klaga på Zibanejad.
Varför flög du inte på honom? Hade gladeligen tagit en utkastning bara för att ge fan själv på nöten. Hans pung hade legat ihopknöcklad i min ficka och hans fula bajentryne hade sett ut som något katten släpat in.
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Challen
Säsongskort: Ja

Inlägg av Challen »

Jim Morrison skrev:
Challen skrev:Vem var det som nämnde Wesslau och HiV i samma mening? Vad har jag missat?
Ryktas om Wesslau till Hv71. Sen vet jag inte om det är om vi åker ut eller om han drar oavsett. Änsålänge vägrar han skriva på nytt kontrakt med DIF i alla fall.
MEN INTE ÄCKEL HV. FÖRHELVETE.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Harold Camping

Inlägg av Harold Camping »

Största problemet i DIF är att alla kollar puck i samtliga situationer. Det blir en smärre bataljon med folk i knäet på Wesslau HELA TIDEN.

Spelare som Andreas Holmqvist och David Printz klarar inte av spelet i egen zon.

Alla som gillar Printz härinne kan gärna kliva fram med andra åsikter! Men han vrider aldrig på huvudet ( likt Honken ). Rörelsemönstret är under all kritik och markeringsmissarna börjar bli ganska så många till antalet. Att Printz förvandlas till våran bästa back för att han gör ett par fina tackligar ibland och är helt ok i sargspelet är fruktansvärt orättvist.
spocksbeard

Inlägg av spocksbeard »

Vad trött jag blir..visar dom inte hjärta i helgen o på måndag så ger jag faen o gå dom sissta matcherna :(
oskais

Inlägg av oskais »

Husmusen skrev:http://difhockey.se/nyhet.php?news=8703

Janne din jävla pajas. Avgå OMGÅENDE!
Jag förstår faktiskt inte vad problemet är, i vilken annan förening hade en så pass högt uppsatt profil som bajen-Janne fått sparken efter detta kapitala misslyckande. Det är värvningarna och det mentala spelet som har fällt vår älskade förening den här säsongen. Det mentala spelet får tränarna och spelarna reda ut själva, men värvningarna finns det bara ett huvud som ska rulla för. Han behöver inte sitta kvar säsongen ut, det finns det ingen poäng med, han har inga matcher att spela. Han ska bara BORT!
Användarvisningsbild
Högdalen

Inlägg av Högdalen »

Vad fan gjorde challe idag egentligen? Inte ett SKIT! Strålande timeout..mycket bra..så jävla bra coachning. Fan ska vi ha honom för.."DIF hjärta"? Ja, men han är ingen bra coach..

MEN DET VÄRSTA VAR FAN D.TJÄRNQVIST! I slutet där när nån bonde skrinnar ner mot wesslau, då SKITER tjärnqvist i att åka!! Tar några jävla slöa skrinn och glider efter, detta TROTS att han klart var före honom och hade varit först på pucken! JÄVLAR VAD FÖRBANNAD MAN BLEV!

Mycket har man fan sett, men idag..idag var det sämsta jag NÅNSIN sett. Tyvärr är inte skiten över än..
FredrikH

Inlägg av FredrikH »

Laget skämmer ut vår förening totalt. Ni förtjänar så mycket mer glåpord och burop än vad ni fick idag. Fyfan.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Re: Re: KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Högdalen skrev:Vad fan gjorde challe idag egentligen? Inte ett SKIT! Strålande timeout..mycket bra..så jävla bra coachning. Fan ska vi ha honom för.."DIF hjärta"? Ja, men han är ingen bra coach..

MEN DET VÄRSTA VAR FAN D.TJÄRNQVIST! I slutet där när nån bonde skrinnar ner mot wesslau, då SKITER tjärnqvist i att åka!! Tar några jävla slöa skrinn och glider efter, detta TROTS att han klart var före honom och hade varit först på pucken! JÄVLAR VAD FÖRBANNAD MAN BLEV!

Mycket har man fan sett, men idag..idag var det sämsta jag NÅNSIN sett. Tyvärr är inte skiten över än..
Har anmärkt på det i tidigare matcher också. Noll fighting spirit. Fan vad man saknar Ragge, han hade aldrig låtit allt detta ske.
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Högdalen skrev:Vad fan gjorde challe idag egentligen? Inte ett SKIT! Strålande timeout..mycket bra..så jävla bra coachning. Fan ska vi ha honom för.."DIF hjärta"? Ja, men han är ingen bra coach..

Challe var mycket aktiv och stod till och med längst fram i båset och snackade med spelare. Tyvärr har han ett gäng spelare som är helt körda mentalt och klarar cirka noll press.
Användarvisningsbild
android

KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012

Inlägg av android »

Horungar. Dra åt helvete.
Född till sportchef.
Cyberpunk

Inlägg av Cyberpunk »

Jim Morrison skrev:
DIF i mitt hjärta skrev:Blir fan rädd av alla kommentarer. Mognaden verkar vara väldigt hög här inne.
Dra åt helvete din jävla pajas.
Jim Morrison, Det är helt obegripligt att du fortfarande inte är bannad från detta forum. Hur gammal är du? 12?
Mindrocker

Inlägg av Mindrocker »

Okey, I have had enough, what else can you show me?
Avgå DJ Yes!
Skriv svar