Varför ska vi gå genom en tredje person? Ge mig ditt nummer så ringer jag.Daniel942 skrev:OM du är i Jönköping vilket jag starkt tvivlar på så vill vi mer än gärna träffa dig.Ring Andreas.
Olearys Norrmalm 6/3 kl 18:30 (HV - DIF)
Re: Olearys Norrmalm 6/3 kl 18:30 (HV - DIF)
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Jag har evt. två platser över i en två-bilars-feting-drag-nu-kör-vi-ES-2012/2013-karavan. SMSa när fan du vill, är inte tillgänglig för samtal under dagen.
072 743 98 91
072 743 98 91
Undra om dom kommer älska mig på Olearys när vi har bokat för 14 och kommer 7-8 st =)
Anyways! Jag har ingen som helst möjlighet att åka ner till Jönköping idag då jag måste vara på jobbet till minst kl 17.
Anyways! Jag har ingen som helst möjlighet att åka ner till Jönköping idag då jag måste vara på jobbet till minst kl 17.
Jag slängde upp en blänkare på svenska fans, får se om det kan bli ett par till kanske.Sjöwall skrev:Undra om dom kommer älska mig på Olearys när vi har bokat för 14 och kommer 7-8 st =)
Brabra.JohanPez skrev:Jag slängde upp en blänkare på svenska fans, får se om det kan bli ett par till kanske.Sjöwall skrev:Undra om dom kommer älska mig på Olearys när vi har bokat för 14 och kommer 7-8 st =)
Kommer du och dina vänner Tessan?
Kommer du 18DIF91 ?
För Guds skull, glöm inte kinapuffarna på bilresan!Daniel942 skrev:OM du är i Jönköping vilket jag starkt tvivlar på så vill vi mer än gärna träffa dig.Ring Andreas.

Haha xDpulverapa skrev:För Guds skull, glöm inte kinapuffarna på bilresan!Daniel942 skrev:OM du är i Jönköping vilket jag starkt tvivlar på så vill vi mer än gärna träffa dig.Ring Andreas.
Japp, kommer.Sjöwall skrev:Brabra.JohanPez skrev:Jag slängde upp en blänkare på svenska fans, får se om det kan bli ett par till kanske.Sjöwall skrev:Undra om dom kommer älska mig på Olearys när vi har bokat för 14 och kommer 7-8 st =)
Kommer du och dina vänner Tessan?
Kommer du 18DIF91 ?
Vet att det är jag + 1 hitills, men kanske kan bli 3 till som det ser ut nu, får återkomma snart igen.
Alltid Oavsett.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi kommer - jag, Kim och David. Vi kommer att ge oss in redan nu vid 16-tiden.
Jag kommer som sagt men kommer nog runt tio i.
Trevligt att träffa alla, synd bara att jag var tvungen att dra.
Hoppas dock inte de försökte sno er på min nota, för den betalade jag innan jag gick. xD
Hoppas dock inte de försökte sno er på min nota, för den betalade jag innan jag gick. xD
Alltid Oavsett.