Olearys Norrmalm 6/3 kl 18:30 (HV - DIF)
Re: Olearys Norrmalm 6/3 kl 18:30 (HV - DIF)
Jag tycker det är värre att förlora när man är ensam...
För mig handlar det väl mest om att ifall vi klarar oss kommer man inte få utlopp för alla känslor om man sitter hemma i soffan. Det blir ett vrål, tjejen sneglar, man ler lite och jublar, får eller stjäl en kram och sen inget mer.
Efter all leda, stress, sömnlösa nätter och till och med tårar man fått erfara denna säsong känns inte hemmascenariot rättvist i mina ögon.
Jag vill vara full, ha en hoppande pulverapa bredvid mig som böjer mina glasögon, sjunga på vägen hem, sitta på pendeln och läsa glada inlägg på forumet samtidigt som man högt vräker på ens favorit-tunes i sina högt aktade referenslurar och förmodligen ett par glädjetårar.
Det är mer värdigt!
Efter all leda, stress, sömnlösa nätter och till och med tårar man fått erfara denna säsong känns inte hemmascenariot rättvist i mina ögon.
Jag vill vara full, ha en hoppande pulverapa bredvid mig som böjer mina glasögon, sjunga på vägen hem, sitta på pendeln och läsa glada inlägg på forumet samtidigt som man högt vräker på ens favorit-tunes i sina högt aktade referenslurar och förmodligen ett par glädjetårar.
Det är mer värdigt!
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Läge att tipsa en dokumentärfilmare om O'Learys tisdag kväll. Kan fånga den tysta svenska mannens eldiga inre natur. "Blådårar tre".JohanPez skrev:För mig handlar det väl mest om att ifall vi klarar oss kommer man inte få utlopp för alla känslor om man sitter hemma i soffan. Det blir ett vrål, tjejen sneglar, man ler lite och jublar, får eller stjäl en kram och sen inget mer.
Det är mer värdigt!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
seppuko får dyka upp med kamera.minalman skrev:Läge att tipsa en dokumentärfilmare om O'Learys tisdag kväll. Kan fånga den tysta svenska mannens eldiga inre natur. "Blådårar tre".JohanPez skrev:För mig handlar det väl mest om att ifall vi klarar oss kommer man inte få utlopp för alla känslor om man sitter hemma i soffan. Det blir ett vrål, tjejen sneglar, man ler lite och jublar, får eller stjäl en kram och sen inget mer.
Det är mer värdigt!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Han har fullt upp med att fota de köande glittertjejerna på det dåliga "O'learys:et" som tror att varje dag är nyårsafton 2000Magnutz skrev:seppuko får dyka upp med kamera.minalman skrev:Läge att tipsa en dokumentärfilmare om O'Learys tisdag kväll. Kan fånga den tysta svenska mannens eldiga inre natur. "Blådårar tre".JohanPez skrev:För mig handlar det väl mest om att ifall vi klarar oss kommer man inte få utlopp för alla känslor om man sitter hemma i soffan. Det blir ett vrål, tjejen sneglar, man ler lite och jublar, får eller stjäl en kram och sen inget mer.
Det är mer värdigt!

Re: Re: Olearys Norrmalm 6/3 kl 18:30 (HV - DIF)
Hehehe, han får slita sig!JohanPez skrev:Han har fullt upp med att fota de köande glittertjejerna på det dåliga "O'learys:et" som tror att varje dag är nyårsafton 2000Magnutz skrev:seppuko får dyka upp med kamera.minalman skrev:Läge att tipsa en dokumentärfilmare om O'Learys tisdag kväll. Kan fånga den tysta svenska mannens eldiga inre natur. "Blådårar tre".JohanPez skrev:För mig handlar det väl mest om att ifall vi klarar oss kommer man inte få utlopp för alla känslor om man sitter hemma i soffan. Det blir ett vrål, tjejen sneglar, man ler lite och jublar, får eller stjäl en kram och sen inget mer.
Det är mer värdigt!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag älskar såna här riktiga äckelmatcher där magen verkligen vrider sig i ångest! Är nog lite självplågare men det är härligt när sport ställs på sin yttersta spets. Det är nog det jag vill åt. Jag vill se vilka spelare som pallar trycket á la Micke Johansson och vilka som viker ned sig.
Tyvärr känns det lite annorlunda nu när det gäller nedflyttning och inte typ sjunde matchen i en SM-final, menmen... Jag ska se, jag ska plågas och jag ska....jubla?
Tyvärr känns det lite annorlunda nu när det gäller nedflyttning och inte typ sjunde matchen i en SM-final, menmen... Jag ska se, jag ska plågas och jag ska....jubla?
Du borde komma ner till Kinnarps!
Ja ni även ni andra i tråden även om jag antar att vissa verkligen inte har möjlighet.
Ja ni även ni andra i tråden även om jag antar att vissa verkligen inte har möjlighet.
Kom igen nu för fan.. Skriv upp er.
Hehe, tyvärr pappaledig med fästmö som kommer hem runt 18. Så hinner inte, annars hade jag ju åkt rike runt de sista omgångarna härMagnutz skrev:Hehehe, han får slita sig!JohanPez skrev:Han har fullt upp med att fota de köande glittertjejerna på det dåliga "O'learys:et" som tror att varje dag är nyårsafton 2000Magnutz skrev:seppuko får dyka upp med kamera.minalman skrev:Läge att tipsa en dokumentärfilmare om O'Learys tisdag kväll. Kan fånga den tysta svenska mannens eldiga inre natur. "Blådårar tre".JohanPez skrev:För mig handlar det väl mest om att ifall vi klarar oss kommer man inte få utlopp för alla känslor om man sitter hemma i soffan. Det blir ett vrål, tjejen sneglar, man ler lite och jublar, får eller stjäl en kram och sen inget mer.
Det är mer värdigt!

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Skulle som sagt väldigt gärna åka, hade tagit att man kom hem sent och skulle vara zombie på onsdagen men att åka 14:30 är helt omöjligt för mig.Henkos skrev:Du borde komma ner till Kinnarps!
Kör vi även fast vi blir få eller vad gäller?Sjöwall skrev:Kom igen nu för fan.. Skriv upp er.
Jag Ian tänka mig! Hur många är vi?
Jag tycker att vi kör. Det är vi 3, jag tar med min säsongskortpolare (ej forumanvändare), då blir vi 4, med mb81 är vi 5. Mäklaren kanske kommer vid 19 och då är vi 6 st. Vad säger ni?
Kör ba kör!Sjöwall skrev:Jag tycker att vi kör. Det är vi 3, jag tar med min säsongskortpolare (ej forumanvändare), då blir vi 4, med mb81 är vi 5. Mäklaren kanske kommer vid 19 och då är vi 6 st. Vad säger ni?