Djurgårdens IF - Malmö Redhawks, 23/11 2006
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Remy Lebeau
Om vi lyckas hålla ett oavgjort resultat när det återstår ca 2 minuter så borde vi kanske satsa på att ta ut målvakten. Vi kommer antagligen aldrig att vara såhär nära en trepoängare under resten av säsongen.
Det finns INGA ursäkter för detta. Inte ens om vi skulle snubbla in ett segermål, vilket jag starkt betvivlar. Vi har inget spel, ingen glöd, ingenting.
Spelar inte ens någon roll om Luleå och Skellefteå vinner. Om dom skulle förlora varenda jävla match så ser jag inte hur det hjälper oss när vi inte kan vinna, och när vi fettorskar samtliga sexpoängsmatcher.
1 poäng av 6 möjliga mot Malmö på hemmaplan. Imponerande.
Det finns INGA ursäkter för detta. Inte ens om vi skulle snubbla in ett segermål, vilket jag starkt betvivlar. Vi har inget spel, ingen glöd, ingenting.
Spelar inte ens någon roll om Luleå och Skellefteå vinner. Om dom skulle förlora varenda jävla match så ser jag inte hur det hjälper oss när vi inte kan vinna, och när vi fettorskar samtliga sexpoängsmatcher.
1 poäng av 6 möjliga mot Malmö på hemmaplan. Imponerande.
Senast redigerad av *Knirre den 2006-11-23 21:09:47, redigerad totalt 1 gånger.
-
Vi förlorar mark mot SAIK men ökar mot nedre strecket; det skiter jag i just nu.
1p än så länge - borde kanske vara mer missnöjd än jag är, mest för tanken på vad jag gjort om Mif tagit alla 3...
Positivt att vi iaf kan genomföra en hel match utan rejäla svackor, Lassila stabil...Mif hade mer tur än vi i kväll trots att vi fick mål i BP.
Kan kanske bli en p till också.
1p än så länge - borde kanske vara mer missnöjd än jag är, mest för tanken på vad jag gjort om Mif tagit alla 3...
Positivt att vi iaf kan genomföra en hel match utan rejäla svackor, Lassila stabil...Mif hade mer tur än vi i kväll trots att vi fick mål i BP.
Kan kanske bli en p till också.
-