Djurgårdens IF - Modo 3/3 2012
Re: Djurgårdens IF - Modo 3/3 2012
För egen del blir det att spela in matchen, ska iväg på annat.
Ibland är det riktigt nice o kunna spola fram..
Ibland är det riktigt nice o kunna spola fram..
Spelar ju ingen roll när hans spel-energi ligger på minus. Utan honom elle rmed honom i spelform där han bidrar med energi vore något annat.SirDIFalot skrev:Mackan är vår poängkung av en anledning.Crashmash skrev:Kanske kan bli lite fart idag då, när inte Mackan är med vill säga.
Mackan har C på bröstet och ser helt loj ut på isen. Jagar puck i 5 sekunder. Sen back-checkarhan i 3 sekunder. Sen byter han. Missar straff, ser bara ointresserad ut. Jag skiter fullständigt i hans poäng.
1 mål på de 16 senaste matcherna.. nej. bara bra att han är borta.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Det handlar om att göra poäng. Inte se glad ut.Magnutz skrev:Spelar ju ingen roll när hans spel-energi ligger på minus. Utan honom elle rmed honom i spelform där han bidrar med energi vore något annat.SirDIFalot skrev:Mackan är vår poängkung av en anledning.Crashmash skrev:Kanske kan bli lite fart idag då, när inte Mackan är med vill säga.
Mackan har C på bröstet och ser helt loj ut på isen. Jagar puck i 5 sekunder. Sen back-checkarhan i 3 sekunder. Sen byter han. Missar straff, ser bara ointresserad ut. Jag skiter fullständigt i hans poäng.
1 mål på de 16 senaste matcherna.. nej. bara bra att han är borta.
Expert.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Vi har EN bra kedja och en bra målvakt som måste rädda oss idag.
Expert.
Haha Sillen..
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Jim Morrison
fy helvete vilken bra kedja dom har
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Avgå alla...
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
HAHAAHAHAHAHHAHAAHAA
Äsch då, 0-1 i baken.. jaja, kämpa eller nått nu!
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det är inte kört än, 1 mål kan vi kanske få in men kommer 0-2 så är det totalt kört
Stark start i matchen av Zibbe, lika svårläst som vanligt 

- Jim Morrison
Undra om Tellqvist tänkte att han skulle vara i situationen att kunna spela Djurgården ur elitserien när han hoppade i globen för 10 år sedan?
(Nej, jag skyller inte på honom, kom och tänka på det bara)
(Nej, jag skyller inte på honom, kom och tänka på det bara)
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Våra spelare är helt enkelt för dåliga. På hockey. De kan inte spela defensivt. De håller varken zon eller gubbe. De står och glor på puck. Fruktansvärt dåligt spel.
Våra backar glor på puck. Våra anfallare gör samma sak.
Våra backar glor på puck. Våra anfallare gör samma sak.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Hur kan Fredrik Claesson spela idag? Vidrigt usel. Väljer Holm före honom alla veckans dagar.
Modo helt överlägsna förresten.
Modo helt överlägsna förresten.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Radiokommentatorn ar ju sa javla dalig man fattar inte vad som hander.
"Tjanrqvist med puck..rittola...in me....över blå, fastnar i hörnet, frölunda linköping 0-0 Kommer skott pa mål! pucken ligger fri! ojoj vilken chans..."
"Tjanrqvist med puck..rittola...in me....över blå, fastnar i hörnet, frölunda linköping 0-0 Kommer skott pa mål! pucken ligger fri! ojoj vilken chans..."