Djurgårdens IF - Modo 3/3 2012
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Modo 3/3 2012
HAhahahahaSirDIFalot skrev:Avgå alla.

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Seriöst nu.
3-1 Modo.
Tellan storspelar.
Nicky D gör 3 baljor.
3-1 Modo.
Tellan storspelar.
Nicky D gör 3 baljor.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Djurgårdens IF - Modo 3/3 2012
Det är ganska tydligt sedan Zabel kom in att laget visar sina goda sidor när de har Hovets tryck i ryggen. Sabba inte detta nu med massa protester! Det är olikt oss Djurgårdare. Egentligen är det klacken som ska ha C på bröstet. Enda resursen med oförändrad styrka och moral! Ledningen tar vi hand om på årsmötet. Laget behöver sin publik nu.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Alltså, om vi förlorar här, då vet jag inte vad jag gör.
Sista matchen för säsongen jag har chans att se (inkl kvalserie). Det ska fan bli vinst.
Sista matchen för säsongen jag har chans att se (inkl kvalserie). Det ska fan bli vinst.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Vi vinner. Jag var säker på vinst mot LHC och sedan en förlust mot Timrå. Och nu är jag även säker på en vinst mot Modo. Men LHC måste fan förlora annars har det ingen betydelse. För vi kommer inte att få mer än en poäng mot hiv.
Avskaffa tre mot tre.
- Lee Harvey Oswald
Kan bli en historisk match detta, den sista i ES för DIF på väldigt lång tid.
Så passa på att titta ordentligt nu ....& framför allt, njuuuut!
DIF-MoeDoe 1-2
DIF-MoeDoe 1-2
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SirDIFalot
Sista på hemmaplan menar du?Lee Harvey Oswald skrev:Kan bli en historisk match detta, den sista i ES för DIF på väldigt lång tid.
DIF-MoeDoe 1-2
Expert.
Jag tror ingenting, tycker ingenting, känner ingenting. Kommer förmodligen inte bli överlycklig vid vinst (jo, kanske om lhc förlorar också). Är äcklad av hela situationen så blir knappt glad längre när djurgårn väl vinner. Bara lite mindre förbannad.
Det gäller att kämpa nu men jag vet inte om spelarna har fattat det.
Det gäller att kämpa nu men jag vet inte om spelarna har fattat det.
I och med det oemotstridda faktum att vi inte har en enda sniper/målskytt i laget bortsett från Matte Carlsson är detta säsongen 2011-2012s mest kassaskåpssäkra hemmatorsk alla kategorier. Herreghüd.
DIF 0 - 8 Modo
Rob Schrimp, Danielsson och Skröder.
DIF 0 - 8 Modo
Rob Schrimp, Danielsson och Skröder.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag är tamefan livrädd för matchen imorgon. Modo har två linor som håller bra klass. Vi har vissa matcher 2-3 spelare som håller ES klass.
Om vi krigar och offrar oss kanske vi på något jävla vänster kan vinna detta.
Om vi krigar och offrar oss kanske vi på något jävla vänster kan vinna detta.
Nicky D gör 6 mål.
Fy fan vad jag är less på denna skitsäsong
Fy fan vad jag är less på denna skitsäsong

- SirDIFalot
Haha de som gnällde som fan och mådde dåligt över fjolårets säsong när vi låg 5a-6a vissa stunder tänker nog om nu...
Expert.
Alla vill väl ha guld?SirDIFalot skrev:Haha de som gnällde som fan och mådde dåligt över fjolårets säsong när vi låg 5a-6a vissa stunder tänker nog om nu...
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Folk gnällde även silveråret när vi också kom tvåa i grundserien och sa att vi aldrig kommer kommer längre än kvartsfinal (När grundserien var slut). Människor är aldrig nöjda.SirDIFalot skrev:Haha de som gnällde som fan och mådde dåligt över fjolårets säsong när vi låg 5a-6a vissa stunder tänker nog om nu...
Avskaffa tre mot tre.