minalman skrev:Finns det någon oprövad tröjfärg, kanske?
Beiget eller Bajsbrunt vore passande.
Vilken fest detta kommer bli!
Ja, bajsbrunt. Sen skulle de ha oranga tuppkammar på hjälmarna. Vi kunde slå på trumma och ha banderoller med texten: "Hej Oskarshamn, vi ses igen! Heja hej aheja Djuuurgården!" på.
Vilken fantastisk dag. Vi vinner och LHC vinner. Samma poäng, vidrig målskillnad. Fördel LHC. Vi måste vinna 1, 2 eller 3 p samtidigt som cluben måste ta mindre.... heeeeeeeeeelvete.
Ja, bajsbrunt. Sen skulle de ha oranga tuppkammar på hjälmarna. Vi kunde slå på trumma och ha banderoller med texten: "Hej Oskarshamn, vi ses igen! Heja hej aheja Djuuurgården!" på.
Vilken fantastisk dag. Vi vinner och LHC vinner. Samma poäng, vidrig målskillnad. Fördel LHC. Vi måste vinna 1, 2 eller 3 p samtidigt som cluben måste ta mindre.... heeeeeeeeeelvete.
Måste ut och äta gräsmatta. Eller mossa.
Nej LHC har 71 pinnar vi har 70
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Stiwky skrev:Hörni, lite skoj är det väl endå att vi får spela lite till den här säsongen istället för att det lägger av om 2 matcher? Mot nya lag dessutom!
nej
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
De flesta i det här forumet är väl knappast religiösa men om vi tar Modo i kväll och bibelgänget slår plastklubben, då ses vi i kyrkan, klockan elva i morgon!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Haha, mardrömmen tar aldrig slut!!! Vi går alltså in till en av de viktigaste matcherna i klubbens historia utan den ENDA spelaren i laget som verkligen kan hålla i pucken. Tragiskt var ordet...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Henkos skrev:Nja det är väl Otto isf.
Vad är det med mackan, sjuk?
Ja han är sjuk.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.