Årets Järnkamin 11/12

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.

Vem röstar du på?

Mario Kempe
1
1%
Kristoffer Ottosson
2
2%
Gustaf Wesslau
96
97%

Antal röster: 99

Användarvisningsbild
Sjöwall

Re: Årets Järnkamin 11/12

Inlägg av Sjöwall »

Vemfan är combobreakern?
Användarvisningsbild
Stulle
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Stulle »

Sjöwall skrev:Vemfan är combobreakern?
Det är backarnas fel att Wesslau inte håller nollan.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Användarvisningsbild
Durden

Inlägg av Durden »

Sjöwall skrev:Vemfan är combobreakern?
Herr Durden.
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

-daniel- skrev:Tycker ändå att det är lite konstigt att inte Daniel Tjärnqvist finns med där... Han var riktigt bra under hösten, spelade mest av alla i ES. Sen har han iofs inte alls kommit upp till nivå men det har ju ingen annan än Wesslau heller gjort.
Nu handlar det ju inte om en "Bästa spelare" omröstning.
Expert.
Staten

Inlägg av Staten »

Blir alldeles varm i hjärtat när Wesslau nämner att han är målvakt i Sveriges finaste förening.

http://svtplay.se/v/2719841/ishockey/di ... pa_slutet_

Årets järnkamin. By far.
Djurgårn
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Djurgårn »

Wesslau får min röst!
Shitkicker

Inlägg av Shitkicker »

Då Järnkaninerna visat sig vara intet mer än fega, snuthatande kommunistsvin som tycker synd om sig själva, och älskar "Järnkaminerna" ofantligt mycket mer än vad de älskar Djurgårn så ignorerar jag helt enkelt nomineringarna och röstar på mig själv. Shitkicker är årets järnkamin.
Användarvisningsbild
Bjurre
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Bjurre »

Shitkicker skrev:Shitkicker är årets järnkamin.
Du har ju fått röster i den gamla tråden från förra året. :lol:
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Shitkicker

Inlägg av Shitkicker »

Bjurre skrev:
Shitkicker skrev:Shitkicker är årets järnkamin.
Du har ju fått röster i den gamla tråden från förra året. :lol:
Det är möjligt, men järnkaninernas huvud skall trampas ned i gruset närhelst det reser sig. Varför bojkottar dom derbyn samtidigt som dom lanserar fjantiga popularitetstävlingar som denna?
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Shitkicker skrev:Det är möjligt, men järnkaninernas huvud skall trampas ned i gruset närhelst det reser sig. Varför bojkottar dom derbyn samtidigt som dom lanserar fjantiga popularitetstävlingar som denna?
Hahahaha :lol: :lol:
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Shitkicker

Inlägg av Shitkicker »

Bjurre skrev:
Shitkicker skrev:Det är möjligt, men järnkaninernas huvud skall trampas ned i gruset närhelst det reser sig. Varför bojkottar dom derbyn samtidigt som dom lanserar fjantiga popularitetstävlingar som denna?
Hahahaha :lol: :lol:
Räknar med din röst vid eventuellt medlemsmöte. :D

Ge mig chansen och jag skall rensa upp, inte bara i denna ynkliga jävla supporterförening utan även på detta forum.
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Shitkicker skrev: Räknar med din röst vid eventuellt medlemsmöte. :D

Ge mig chansen och jag skall rensa upp, inte bara i denna ynkliga jävla supporterförening utan även på detta forum.
Du får min röst. :D
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

SirDIFalot skrev:
-daniel- skrev:Tycker ändå att det är lite konstigt att inte Daniel Tjärnqvist finns med där... Han var riktigt bra under hösten, spelade mest av alla i ES. Sen har han iofs inte alls kommit upp till nivå men det har ju ingen annan än Wesslau heller gjort.
Nä, förvisso sant men hur kan man då motivera Kempe? Förstår inte riktigt. För att han gjorde avgjörande målet mot Solna på en straff? Låter väldigt tunt. Nu tycker jag iofs att just Kempe varit skaplig spelmässigt den här säsongen och en av få som tagit några steg framåt, men som sagt handlade det ju inte om spelmässiga kvalitéer.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Shitkicker skrev:Då Järnkaninerna visat sig vara intet mer än fega, snuthatande kommunistsvin som tycker synd om sig själva, och älskar "Järnkaminerna" ofantligt mycket mer än vad de älskar Djurgårn så ignorerar jag helt enkelt nomineringarna och röstar på mig själv. Shitkicker är årets järnkamin.
Vilket dravvel.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

-daniel- skrev:
SirDIFalot skrev:
Nä, förvisso sant men hur kan man då motivera Kempe? Förstår inte riktigt. För att han gjorde avgjörande målet mot Solna på en straff? Låter väldigt tunt. Nu tycker jag iofs att just Kempe varit skaplig spelmässigt den här säsongen och en av få som tagit några steg framåt, men som sagt handlade det ju inte om spelmässiga kvalitéer.
Förmodligen för att han är uttalad Djurgårdare, ser alltid ut att ha rätt inställning på isen. Spelar fysiskt.

Alltså, jag förstår att de hade svårt att komma fram med två andra kandidater än Wesslau. Ifjol var det ju 5 st nominerade tror jag.
Expert.
Skriv svar