Årets Järnkamin 11/12
Re: Årets Järnkamin 11/12
Vemfan är combobreakern?
Det är backarnas fel att Wesslau inte håller nollan.Sjöwall skrev:Vemfan är combobreakern?
Jag är inte arg, och inte besviken.
Herr Durden.Sjöwall skrev:Vemfan är combobreakern?
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Nu handlar det ju inte om en "Bästa spelare" omröstning.-daniel- skrev:Tycker ändå att det är lite konstigt att inte Daniel Tjärnqvist finns med där... Han var riktigt bra under hösten, spelade mest av alla i ES. Sen har han iofs inte alls kommit upp till nivå men det har ju ingen annan än Wesslau heller gjort.
Expert.
Blir alldeles varm i hjärtat när Wesslau nämner att han är målvakt i Sveriges finaste förening.
http://svtplay.se/v/2719841/ishockey/di ... pa_slutet_
Årets järnkamin. By far.
http://svtplay.se/v/2719841/ishockey/di ... pa_slutet_
Årets järnkamin. By far.
Wesslau får min röst!
Då Järnkaninerna visat sig vara intet mer än fega, snuthatande kommunistsvin som tycker synd om sig själva, och älskar "Järnkaminerna" ofantligt mycket mer än vad de älskar Djurgårn så ignorerar jag helt enkelt nomineringarna och röstar på mig själv. Shitkicker är årets järnkamin.
Du har ju fått röster i den gamla tråden från förra året.Shitkicker skrev:Shitkicker är årets järnkamin.

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Det är möjligt, men järnkaninernas huvud skall trampas ned i gruset närhelst det reser sig. Varför bojkottar dom derbyn samtidigt som dom lanserar fjantiga popularitetstävlingar som denna?Bjurre skrev:Du har ju fått röster i den gamla tråden från förra året.Shitkicker skrev:Shitkicker är årets järnkamin.
HahahahaShitkicker skrev:Det är möjligt, men järnkaninernas huvud skall trampas ned i gruset närhelst det reser sig. Varför bojkottar dom derbyn samtidigt som dom lanserar fjantiga popularitetstävlingar som denna?

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Räknar med din röst vid eventuellt medlemsmöte.Bjurre skrev:HahahahaShitkicker skrev:Det är möjligt, men järnkaninernas huvud skall trampas ned i gruset närhelst det reser sig. Varför bojkottar dom derbyn samtidigt som dom lanserar fjantiga popularitetstävlingar som denna?![]()

Ge mig chansen och jag skall rensa upp, inte bara i denna ynkliga jävla supporterförening utan även på detta forum.
Du får min röst.Shitkicker skrev: Räknar med din röst vid eventuellt medlemsmöte.![]()
Ge mig chansen och jag skall rensa upp, inte bara i denna ynkliga jävla supporterförening utan även på detta forum.

- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nä, förvisso sant men hur kan man då motivera Kempe? Förstår inte riktigt. För att han gjorde avgjörande målet mot Solna på en straff? Låter väldigt tunt. Nu tycker jag iofs att just Kempe varit skaplig spelmässigt den här säsongen och en av få som tagit några steg framåt, men som sagt handlade det ju inte om spelmässiga kvalitéer.SirDIFalot skrev:Nu handlar det ju inte om en "Bästa spelare" omröstning.-daniel- skrev:Tycker ändå att det är lite konstigt att inte Daniel Tjärnqvist finns med där... Han var riktigt bra under hösten, spelade mest av alla i ES. Sen har han iofs inte alls kommit upp till nivå men det har ju ingen annan än Wesslau heller gjort.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vilket dravvel.Shitkicker skrev:Då Järnkaninerna visat sig vara intet mer än fega, snuthatande kommunistsvin som tycker synd om sig själva, och älskar "Järnkaminerna" ofantligt mycket mer än vad de älskar Djurgårn så ignorerar jag helt enkelt nomineringarna och röstar på mig själv. Shitkicker är årets järnkamin.
- SirDIFalot
Förmodligen för att han är uttalad Djurgårdare, ser alltid ut att ha rätt inställning på isen. Spelar fysiskt.-daniel- skrev:Nä, förvisso sant men hur kan man då motivera Kempe? Förstår inte riktigt. För att han gjorde avgjörande målet mot Solna på en straff? Låter väldigt tunt. Nu tycker jag iofs att just Kempe varit skaplig spelmässigt den här säsongen och en av få som tagit några steg framåt, men som sagt handlade det ju inte om spelmässiga kvalitéer.SirDIFalot skrev:Nu handlar det ju inte om en "Bästa spelare" omröstning.-daniel- skrev:Tycker ändå att det är lite konstigt att inte Daniel Tjärnqvist finns med där... Han var riktigt bra under hösten, spelade mest av alla i ES. Sen har han iofs inte alls kommit upp till nivå men det har ju ingen annan än Wesslau heller gjort.
Alltså, jag förstår att de hade svårt att komma fram med två andra kandidater än Wesslau. Ifjol var det ju 5 st nominerade tror jag.
Expert.