Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
Re: Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
Nåja, det behöver inte vara negativt att spela ett år AS, fördelen är att man kan rensa ur gammalt skit ur lag och styrelse!
Gnaget kanske tänkte likadant när de åkte ur Elitserien...Rogga skrev:Nåja, det behöver inte vara negativt att spela ett år AS, fördelen är att man kan rensa ur gammalt skit ur lag och styrelse!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hahahah jag var tvungen att läsa flera gånger, tyckte det stod "DIF har jetlag".Lee Harvey Oswald skrev:Tycker Putte Carlsson sammanfattade det hela bra tidigare i veckan.
-DIF har ingen lag
Vilken fantastisk utveckling detta lag har haft egentligen, detta scenario hade inte ens jag kunnat förutspå.
Man har gått från att vara otroligt ojämna & usla till att bara vara genuint genomusla hela tiden.
Vilken tajming att langa in Znabel-mannen i detta läge också.
Precis alla bajs-bitar faller på plats som en krämig diarré rakt i ansiktet, kväll efter kväll.
Har aldrig sett ett ES-lag förtjäna Allsvenskan så hårt som årets DIF.
Kommer skämmas om detta lag tar Örebro eller annat random-kämpande lags ES-plats
Ni ska väck illahopa
Jaa...den förklaringen hade varit än bättre.
- minalman
Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
Hyr en islada åt A-laget av ngt div2-gäng. Sätt ett kombinerat J18-20 gäng att försvara skölden sista sju matcherna. Tvinga A-laget att träna morgon och kväll fram till eventuell start av KS. Käka rå orm. Klarar de komma topp två i KS får de chans att förhandla om ett nytt kontrakt. Med ny DIF-ledning.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Det mest frapperande är inte okunskapen i laget för den är bevisligen inte så hög som felaktigt aviserades före säsongen - det mest frapperande är den totala avsaknaden av kamp och vilja i kampsituationer. Precis det Zabel tjatade om mellan andra och tredje skedde inte. Visst vi tog inga dumma utvisningar men vi vann fan i mig inte dom viktiga man mot man duellerna. Och återigen upprepar jag mitt mantra hur kan Mackan få fortsätta inneha tröjan med ett C på - ge den till Wesslau istället!!
- -daniel-
Ett år? 1 ÅR?!?!?!?Rogga skrev:Nåja, det behöver inte vara negativt att spela ett år AS, fördelen är att man kan rensa ur gammalt skit ur lag och styrelse!
Finns ingen jävla chans att vi kommer kliva upp inom de närmsta 5 åren. Helt övertygad om det.
- Jim Morrison
Vilket jävla geni vi har till tränare.- Det är inte tillräckligt bra, sammanfattar Montén.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vi kommer att bli nya Leksand.
Återtåg....återtåg....återtåg....återtåg.....
Återtåg....återtåg....återtåg....återtåg.....
Synd att Micke inte är kvar då hade det väl blivit nått i stil med. "Kul för Johan att bara släppa in ett mål"Jim Morrison skrev:Vilket jävla geni vi har till tränare.- Det är inte tillräckligt bra, sammanfattar Montén.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Lee Harvey Oswald
Rogga skrev:Nåja, det behöver inte vara negativt att spela ett år AS, fördelen är att man kan rensa ur gammalt skit ur lag och styrelse!
Du glömde en etta.
Åker DIF så gör vi garanterat en aik, i bästa fall dvs.
Större risk att det blir en Bajen-Fans
DFG-Hockey
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Lee Harvey Oswald
Som sagt....Lee Harvey Oswald skrev:Ranelid-DIF 1-0

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Fan vad jag saknar Ragge och Falk på isen... De var sådana som kunde styra upp ett sånt läge vi är i nu, framförallt styra spelare och göra det som behövdes både på och utanför isen. Ingenting är sig likt efter dom två lämnade...
Fy fan Djurgår'n, detta är patetiskt...
Fy fan Djurgår'n, detta är patetiskt...
Det är nästan Ranelid-DIF 2-0.
- Lee Harvey Oswald
Haha, i öppen bur....Caveman skrev:Det är nästan Ranelid-DIF 2-0.