Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
Kämpa DIF!
COOP Arena 18.30.
TV: Canal + och CSport.
Do or Die. Kämpa.
COOP Arena 18.30.
TV: Canal + och CSport.
Do or Die. Kämpa.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
Haha, kul att du alltid är så positiv M!
Visserligen borde DIF ha en infinitesimal chans mot ett lag som konsekvent vägrar att spela fysiskt.
Visserligen borde DIF ha en infinitesimal chans mot ett lag som konsekvent vägrar att spela fysiskt.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Bränt barn.sensei skrev:Haha, kul att du alltid är så positiv M!

TV-Hockey imorgon. Längtar, längtar inte. Längtar, längtar inte...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det enda som finns att längta till är möjligen nästa säsong, om vi fortfarande spelar i elitserien.. Man tycker ju att det kan vara dags för DIF att pricka in en ordentlig formtopp, något som vad jag kan påminna mig inte har hänt hittills den här säsongen!Magnutz skrev:TV-Hockey imorgon. Längtar, längtar inte. Längtar, längtar inte...
Jakten på 11 poäng börjar.......... nästa match!... Denna blir för svår och 0p, torsk med typ 1-0 eller 2-1.
Men på torsdag vinner vi!
Men på torsdag vinner vi!

Läggmatch från Luleås håll. Ett individuellt ''misstag'' från någon back ger oss 1-2 i slut minuterna.
Three points!
Tror inte på det där själv(även fast det vore otroligt jävla underbart), känslan är förjävlig och jag har blicken mot kvalserien. Orkar inte genomlida skiten mer, avsluta säsongen nån jävla gång...
Three points!
Tror inte på det där själv(även fast det vore otroligt jävla underbart), känslan är förjävlig och jag har blicken mot kvalserien. Orkar inte genomlida skiten mer, avsluta säsongen nån jävla gång...
Lika solklart torsk som mot sist vi mötte Hv.
3-1
Gustafsson tar allt. Sista i tom kasse för Luleå vill vara snälla.
3-1
Gustafsson tar allt. Sista i tom kasse för Luleå vill vara snälla.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Enkel match. 6-0 till DIF alla mål tabbar av en fladdrande Lule-keeper.

Hoppas verkligen laget gör det "omöjliga" där uppe. Men prognosen är dyster. Tippar 1-0 till tråk Luleå.
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
- Christer Abrahamsson
- SkönaDjurgårn
1.91 i odds på Luleå, skojar ni eller? Man kan fördubbla sin net worth på Djurgårns olycka ikväll alltså. Snacka om överodds. Luleå har väl släppt in minst mål mot oss som inte kunde göra mål in the first place. Nollade igen?
Det kan åka in ett saftigt bet nu. Och om det gör det så kan ni tacka mig ikväll för tre sköna poäng!
Det kan åka in ett saftigt bet nu. Och om det gör det så kan ni tacka mig ikväll för tre sköna poäng!

Gör man i regel 3 mål på Luleå har man god chans att vinna matchen. Problemet är att inte många lag mäktar med det. Kan vi knäcka "Luleå koden" dvs att kunna göra 3 mål mot dem under en match har vi bra chans till seger. Men med DIF:s avsaknad av naturliga målskyttar så blir det inte lätt.SkönaDjurgårn skrev:1.91 i odds på Luleå, skojar ni eller? Man kan fördubbla sin net worth på Djurgårns olycka ikväll alltså. Snacka om överodds. Luleå har väl släppt in minst mål mot oss som inte kunde göra mål in the first place. Nollade igen?
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
- Christer Abrahamsson
- SkönaDjurgårn
Att vi gör tre mål borta mot Luleå ikväll känns totalt megaosannolikt. Ett pisstråkigt Luleå vinner med 2-0 över ett totalt impotent DIF.kalle99 skrev:Gör man i regel 3 mål på Luleå har man god chans att vinna matchen. Problemet är att inte många lag mäktar med det. Kan vi knäcka "Luleå koden" dvs att kunna göra 3 mål mot dem under en match har vi bra chans till seger. Men med DIF:s avsaknad av naturliga målskyttar så blir det inte lätt.SkönaDjurgårn skrev:1.91 i odds på Luleå, skojar ni eller? Man kan fördubbla sin net worth på Djurgårns olycka ikväll alltså. Snacka om överodds. Luleå har väl släppt in minst mål mot oss som inte kunde göra mål in the first place. Nollade igen?
Renskötarna är klara för slutspel, vilket gör dem otaggade och vädrar igenom truppen.
Vi vinner ändå inte.
Vi vinner ändå inte.
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
- SkönaDjurgårn
Haha, oväntad vändning där. Snyggt!Leijon skrev:Renskötarna är klara för slutspel, vilket gör dem otaggade och vädrar igenom truppen.
Vi vinner ändå inte.

- minalman
- Säsongskort: Ja
Jag har goda vibbar. Luleå är så långt ifrån trygghetszonen det går att komma. Det är i kväll den paralyserade hockeyformen i truppen byts mot den instinktiva överlevnadskampen. "Undret i Dundret". Jag vet att Dundret ligger i Gällivare som är 20-30 mil bort. (fem timmar på scooter). Men det lät bra.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)