I mitt tycke, om de hade samma stolpe-in som AIK haft sedan de kom upp i elitserien, så hade de legat top fyra, det ska detta lag klara av. Säg vad ni vill om JJ's värvningar, men jag tror fortfarande att, ifall att, dessa spelare börjar få lite medvind, så skulle de vara farliga.SirDIFalot skrev:Jag undrar hur mycket av raset som beror på spelarnas inkompetens... och hur mycket som beror på att vi har en sportslig ledning och styrelse som är helt dumma i huvudet?
Kalla mig naiv men i en sund välmående förening tror jag inte den här spelartruppen hade varit SÅHÄR dåliga. Man hade knappast varit i topp men omöjligt såhär kassa?
Trots min uppgivenhet, så hoppas jag fortfarande match, innan vi får ett mål i arslet, att det kommer vända...... Förstår dock inte varför, för den mörka trend de är i, går inte att bryta sig loss ifrån.
Det som är så jobbigt är att de inte ens visar känslor, jag som amatörspelare visar många gånger mer känslor i korpenmatcher än vad dessa herrar gör.
Det som gör mig så fruktansvärt äckligt irriterad är att man inte försöker bryta mönstret, slänga ihop nya kedjor. Göra något. För detta är fruktansvärt. Typ som nu i slutet, slänger in otto/mackan/ölve/dt/zibbe/holmqvist. Varför inte Tim och Gustafsson? gah... Varför spela Kyle så mycket? fan...