Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Av de lag som ligger skrynkligt till är vi de enda som inte inledde en dålig trend i dag. Vi bygger nu mot en vinstsvit. Modo, Växjö och Linköping tar vi, bara vi ger fan i onödiga utvisningar.
Senast redigerad av minalman den 2012-02-18 20:49:12, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
På riktigt nu: kalla in 5065 av laget. Ta de uppenbart sämsta. beordra dem att lämna över passerkort och annat. Meddela att Huddinge och Sundsvall väntar på båsöppnare. Meddela att de stryks ur klubbens spelarregister. Meddela att deras tjänster inte längre är önskvärda. Uppgradera 50% av J20 till A-laget. De kommer klara kvalserien bättre.
Jag är så jävla besviken på hur DIF ställer upp på isen och är så dåliga.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Önskar verkligen all olycka till spelare och ledare i detta "lag" i deras hockeyframtid. Hoppas ni verkligen får känna denna olycka som vi riktiga djurgårdare kommer känna i alla år framöver utan elitseriehockey. Ner kommer vi åka i år och vi kommer absolut inte gå upp på ett bra tag.
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
Så. Jävla. Dåliga.
Finns fan inte ord för hur jävla kassa dessa skämt till hockeyspelare är, hoppas dom skäms som bara den. Hoppas deras barn, respektive och vänner ogillar dom, och hoppas att dom får en riktigt regnig och tråkig sommar. Fy fan.
Finns fan inte ord för hur jävla kassa dessa skämt till hockeyspelare är, hoppas dom skäms som bara den. Hoppas deras barn, respektive och vänner ogillar dom, och hoppas att dom får en riktigt regnig och tråkig sommar. Fy fan.
Tycker laget borde visa respekt mot fansen genom att lira med tröjor utan DIF-skölden resten av säsongen.
Senast redigerad av ludde- den 2012-02-18 20:49:20, redigerad totalt 1 gånger.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
- Jim Morrison
+1Magnutz skrev:På riktigt nu: kalla in 5065 av laget. Ta de uppenbart sämsta. beordra dem att lämna över passerkort och annat. Meddela att Huddinge och Sundsvall väntar på båsöppnare. Meddela att de stryks ur klubbens spelarregister. Meddela att deras tjänster inte längre är önskvärda. Uppgradera 50% av J20 till A-laget. De kommer klara kvalserien bättre.
Kör en jävla "babyhawks" enligt mig. Så jävla bedrövligt detta.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Håller med folk härinne. Det är riktigt sopgäng på skridskor vi har denna säsong. De är inte desperata fast vi ligger under med ett mål i sista. Fruktansvärt hur detta gäng vanärar det klubbmärke jag älskat sedan födseln. Det ska vara en ära att spela i DIF för h-vete!
menar du vinsten mot brynäs i början av månaden?minalman skrev:Av de lag som ligger skrynkligt till är vi de enda som inte inledde en dålig trend i dag. Vi bygger nu på en vinst. Modo, Växjö och Linköping tar vi, bara vi ger fan i onödiga utvisningar.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Luleå är ett härdat, hårt, kollektiv där ingen viker ned sig.
DIF:s Stureplansglidare är raka motsatsen. Vilka jävla parasiter! Hall olycka önskas fortfarande er.
DIF:s Stureplansglidare är raka motsatsen. Vilka jävla parasiter! Hall olycka önskas fortfarande er.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Datsyuk_13
Det här var den sista matchen som jag såg denna säsong. Känner att jag helt enkelt måste få ett slut på den brutala och fullkomligt pardonlösa misshandeln som årets upplaga av DIF Hockey - gång på gång - har utsatt mig för...
Tack och godnatt. Hoppas vi ses lagom till bortapremiären av HockeyAllsvenskan den 22 september 2012, då Djurgårdens IF stöter på klassikerlaget Tingsryds AIF i Nelson Garden Arena. Väl mött!
Tack och godnatt. Hoppas vi ses lagom till bortapremiären av HockeyAllsvenskan den 22 september 2012, då Djurgårdens IF stöter på klassikerlaget Tingsryds AIF i Nelson Garden Arena. Väl mött!
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
En sak som oroar mig är att Hardy kontra Zabel i PP sitiuationer är identiska. Man kör samma tröga PP femmor även fast dom gång på gång inte skapar någonting.
Känns som repris på AIK matchen då DIF är med fram till halva matchen sen så dör dom vid 1-1.
Tror vi måste göra 3-4 mål på dom första 30 min för att vi ska kunna vinna.
Synd att vi inte klarar att ta chansen att gå förbi LHC idag men hoppas på seger mot Färjestad.
KOM IGEN NU DJURGÅRDEN
Känns som repris på AIK matchen då DIF är med fram till halva matchen sen så dör dom vid 1-1.
Tror vi måste göra 3-4 mål på dom första 30 min för att vi ska kunna vinna.
Synd att vi inte klarar att ta chansen att gå förbi LHC idag men hoppas på seger mot Färjestad.
KOM IGEN NU DJURGÅRDEN
- SirDIFalot
Jag undrar hur mycket av raset som beror på spelarnas inkompetens... och hur mycket som beror på att vi har en sportslig ledning och styrelse som är helt dumma i huvudet?
Kalla mig naiv men i en sund välmående förening tror jag inte den här spelartruppen hade varit SÅHÄR dåliga. Man hade knappast varit i topp men omöjligt såhär kassa?
Kalla mig naiv men i en sund välmående förening tror jag inte den här spelartruppen hade varit SÅHÄR dåliga. Man hade knappast varit i topp men omöjligt såhär kassa?
Expert.
Vi ska ta med oss att vi orkade 31 minuter från denna match, mot gnaget orkade vi 30. Kömpa Zabel!
Jag förstår i ärlighetens namn varför våra "junisar" snackade in Zabel som tränare, kravlöst, kompis relation och inte minst högt i tak i omklädningsrummet. Är det vad vi behöver?
In med Garpen i båset och betala det ni är skyldiga honom, fyfan vad det luktar illa.
En fråga direkt till DIFs styrelse, tar ni ut arvode?

Jag förstår i ärlighetens namn varför våra "junisar" snackade in Zabel som tränare, kravlöst, kompis relation och inte minst högt i tak i omklädningsrummet. Är det vad vi behöver?

In med Garpen i båset och betala det ni är skyldiga honom, fyfan vad det luktar illa.
En fråga direkt till DIFs styrelse, tar ni ut arvode?

- minalman
Nej, seriöst. Vi är närmare nästa trepoängare nu än i morse. Solklart!Magnutz skrev:menar du vinsten mot brynäs i början av månaden?minalman skrev:Av de lag som ligger skrynkligt till är vi de enda som inte inledde en dålig trend i dag. Vi bygger nu på en vinst. Modo, Växjö och Linköping tar vi, bara vi ger fan i onödiga utvisningar.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
+1minalman skrev:Av de lag som ligger skrynkligt till är vi de enda som inte inledde en dålig trend i dag. Vi bygger nu mot en vinstsvit. Modo, Växjö och Linköping tar vi, bara vi ger fan i onödiga utvisningar.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm