Vem bryr sig om att du spenderat en massa mer pengar? Betyder det att du har ett större Djurgårdshjärta än andra?henka83 skrev:Möjligt att jag är pinsam, jag bryr mig! *not*pulverapa skrev:Fan va pinsam du är.henka83 skrev:Ni som har skyddat Wesslan hela säsongen, vad ska ni säga nu?
Är han en vinnare? HEHEHEHE
En målvakt ska vinna matcher, det gör inte Wesslau. Jag skiter fullständigt i att han gör omöjliga räddningar när hans positionsspel gör att han släpper in otroligt jävla enkla mål men som ser ut som hockeygodis. Snubben blir så fruktansvärt lätt överspelad, han överarbetar varje situation, ni som inte ser det är totalt obegåvade hockey fantaster.
Apropå laget, jag är inte änns besviken idag. Det här hade jag förväntat mig. Zabel, Sr Tjärna och wesslau, troligt att ni bär detta laget i en kvalserie!!!!![]()
Det har gått så fruktansvärt långt att jag unnar denna ledning detta missöde, helt sjukt att man ska behöva skriva det. Djurgården är skadat, och det är jävligt skadat. Det här är inget ett års projekt att vända, frågan är om det inte är bättre att vi åker ur och startar om på nytt för det måste oavsett göras. Enda sättet att bli av med denna fruktansvärt dåliga trupp.
Det sjuka är att vi första halvan av serien hade sådan sjuk medflyt att man nästan trodde det va våran säsong fast dom presterade som ett gäng no ballers.
Inte änns Ölvestad presterar längre, inte änns Printz, nää INGEN presterar. Det här är värre än med Hardy, det är fakta. Hur i helvete kunde vi sparka Hardy? Ja fyfan hur kunde detta ske.
Kan någon i styrelsen gå ut med ett pressmeddelande och försvara det? NEJ, för ni vågar inte!!!
Fyfan, DFG vart är ni? Jag vill se/höra något nu!!!! Agera!!!!!
Mitt hjärta är trasigt, fyfan vad har ni gjort med min förening era hobby djurgårdare. Usch jag orkar inte mer!!!!!!
Jag har också troligtvis spenderat ca 100 000 gånger mer pengar på DIF än vad du gjort och kommer göra. Jag vill veta i vilka hål dom går. För inte fan går dom till något sportsligt.
Visste inte att det hade med pengar att göra.