Utan Wesslau hade vi redan varit klara för kval sedan länge. Vet inte vart du får allt ifrån?DIFRobbex skrev:Dags att låta Wesslau få vila. Han är helt jävla oduglig och har varit så under hela denna säsong. Släpper in mål från blå med fri sikt, eller så släpper han in nå jävla pisskott.
Sen har vi seriens sämsta backar. Inte ens DT är bra och dom yngre som får spela, claesson, holm och gustafsson är fan de sämsta jag sett. Printz och kyle är inte mycket att hänga i julgran heller.
Hoppas verkligen Challe får ordning på detta helvete fort. Bort med dom som inte presterar, samt sluta värva spelare från Stockholms området. Det finns bara sopor kvar, då alla andra lag har knytit åt sig dom bra.
Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
Re: Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Fan va pinsam du är.henka83 skrev:Ni som har skyddat Wesslan hela säsongen, vad ska ni säga nu?
Är han en vinnare? HEHEHEHE
En målvakt ska vinna matcher, det gör inte Wesslau. Jag skiter fullständigt i att han gör omöjliga räddningar när hans positionsspel gör att han släpper in otroligt jävla enkla mål men som ser ut som hockeygodis. Snubben blir så fruktansvärt lätt överspelad, han överarbetar varje situation, ni som inte ser det är totalt obegåvade hockey fantaster.
Apropå laget, jag är inte änns besviken idag. Det här hade jag förväntat mig. Zabel, Sr Tjärna och wesslau, troligt att ni bär detta laget i en kvalserie!!!!![]()
Det har gått så fruktansvärt långt att jag unnar denna ledning detta missöde, helt sjukt att man ska behöva skriva det. Djurgården är skadat, och det är jävligt skadat. Det här är inget ett års projekt att vända, frågan är om det inte är bättre att vi åker ur och startar om på nytt för det måste oavsett göras. Enda sättet att bli av med denna fruktansvärt dåliga trupp.
Det sjuka är att vi första halvan av serien hade sådan sjuk medflyt att man nästan trodde det va våran säsong fast dom presterade som ett gäng no ballers.
Inte änns Ölvestad presterar längre, inte änns Printz, nää INGEN presterar. Det här är värre än med Hardy, det är fakta. Hur i helvete kunde vi sparka Hardy? Ja fyfan hur kunde detta ske.
Kan någon i styrelsen gå ut med ett pressmeddelande och försvara det? NEJ, för ni vågar inte!!!
Fyfan, DFG vart är ni? Jag vill se/höra något nu!!!! Agera!!!!!
Mitt hjärta är trasigt, fyfan vad har ni gjort med min förening era hobby djurgårdare. Usch jag orkar inte mer!!!!!!
Instämmer... Idiot.pulverapa skrev:Fan va pinsam du är.henka83 skrev:Ni som har skyddat Wesslan hela säsongen, vad ska ni säga nu?
En målvakt ska vinna matcher, det gör inte Wesslau. Jag skiter fullständigt i att han gör omöjliga räddningar när hans positionsspel gör att han släpper in otroligt jävla enkla mål men som ser ut som hockeygodis. Snubben blir så fruktansvärt lätt överspelad, han överarbetar varje situation, ni som inte ser det är totalt obegåvade hockey fantaster.
Apropå laget, jag är inte änns besviken idag. Det här hade jag förväntat mig. Zabel, Sr Tjärna och wesslau, troligt att ni bär detta laget i en kvalserie!!!!![]()
Det har gått så fruktansvärt långt att jag unnar denna ledning detta missöde, helt sjukt att man ska behöva skriva det. Djurgården är skadat, och det är jävligt skadat. Det här är inget ett års projekt att vända, frågan är om det inte är bättre att vi åker ur och startar om på nytt för det måste oavsett göras. Enda sättet att bli av med denna fruktansvärt dåliga trupp.
Det sjuka är att vi första halvan av serien hade sådan sjuk medflyt att man nästan trodde det va våran säsong fast dom presterade som ett gäng no ballers.
Inte änns Ölvestad presterar längre, inte änns Printz, nää INGEN presterar. Det här är värre än med Hardy, det är fakta. Hur i helvete kunde vi sparka Hardy? Ja fyfan hur kunde detta ske.
Kan någon i styrelsen gå ut med ett pressmeddelande och försvara det? NEJ, för ni vågar inte!!!
Mitt hjärta är trasigt, fyfan vad har ni gjort med min förening era hobby djurgårdare. Usch jag orkar inte mer!!!!!!
Magnutz skrev:Utan Wesslau hade vi redan varit klara för kval sedan länge. Vet inte vart du får allt ifrån?DIFRobbex skrev:Dags att låta Wesslau få vila. Han är helt jävla oduglig och har varit så under hela denna säsong. Släpper in mål från blå med fri sikt, eller så släpper han in nå jävla pisskott.
Sen har vi seriens sämsta backar. Inte ens DT är bra och dom yngre som får spela, claesson, holm och gustafsson är fan de sämsta jag sett. Printz och kyle är inte mycket att hänga i julgran heller.
Hoppas verkligen Challe får ordning på detta helvete fort. Bort med dom som inte presterar, samt sluta värva spelare från Stockholms området. Det finns bara sopor kvar, då alla andra lag har knytit åt sig dom bra.
Hade det inte varit bättre om vi var det då? Så man slapp sitta och hoppas match efter match att dom skulle vinna?
Ok, det är möjligtvis målvaktstränarens fel, men ni kan omöjligt påstå att Wesslau varit bra i år????
Skämtar ni på allvar med mig, jag blir mörkrädd?
Spola tillbaka målen han släppt in och ställ en bra målvakt där, då är det helt plötsligt inte öppen kasse längre....
Spola tillbaka målen han släppt in och ställ en bra målvakt där, då är det helt plötsligt inte öppen kasse längre....

Lägg ner nuhenka83 skrev:Ok, det är möjligtvis målvaktstränarens fel, men ni kan omöjligt påstå att Wesslau varit bra i år????
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Luleå HF - Djurgårdens IF. 18/2 - 2012.
Nu har jag varit ute på taket i värsta snövädret och nästan barfota för att ta bort drivsnö på paraboltallriken (ingen signal). Nu vill jag se samma offervilja från laget i mitt hjärta.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Hmm... tror inte du bemästrat detta med ironi ännu! (för du kan ju fan inte mena allvar??)henka83 skrev:Ok, det är möjligtvis målvaktstränarens fel, men ni kan omöjligt påstå att Wesslau varit bra i år????
Möjligt att jag är pinsam, jag bryr mig! *not*pulverapa skrev:Fan va pinsam du är.henka83 skrev:Ni som har skyddat Wesslan hela säsongen, vad ska ni säga nu?
Jag har också troligtvis spenderat ca 100 000 gånger mer pengar på DIF än vad du gjort och kommer göra. Jag vill veta i vilka hål dom går. För inte fan går dom till något sportsligt.
Alright då har vi receptet från Zabel vinna alla småkamperna och inte ta dumma utvisningar och om jag får tillägga göra mål oxå!
Wesslau har inte det bästa positionsspelet, nej.henka83 skrev:Ok, det är möjligtvis målvaktstränarens fel, men ni kan omöjligt påstå att Wesslau varit bra i år????
Han är ingen toppenmålvakt, nej.
Han är inte den första jag skulle vilja värva inför denna säsong, nej.
Om han överarbetar nästan alla situationer, ja.
Men han har utvecklats väldigt mycket sedan 09/10, när han var över pölen. Efter att sett honom denna säsong så är jag mer än nöjd med honom, men han har fått stå för många matcher, han behöver någon att tävla med, som 09/10 med Staffan.
Men kom inte och snacka en massa skit.
Han är en av de få bra spelarna i Djurgården denna säsong och prestera som han gör, trots att hans väderlösa backar nära stå på honom, vid mållinjen så gör han ett jävla bra jobb.
Så var tyst om du inte har något vettigt att säga.
Den stora boven är Järlan! Man mår dåligt av tanken att man betalar hans lön. För vad har han gjort? Värvat hitta några värdelösa spelare från SSK, inte värvat nåt(räknar inte med Plate) trots våran fiasko säsong.
Blue Brigade STHLM A11 Hovet
Varför dunkar man inte upp en banderoll med AVGÅ JÄRLAN för?jbknigts skrev:Den stora boven är Järlan! Man mår dåligt av tanken att man betalar hans lön. För vad har han gjort? Värvat hitta några värdelösa spelare från SSK, inte värvat nåt(räknar inte med Plate) trots våran fiasko säsong.
Tror inte direkt järlan vet om fansen missnöje mot honom. Är nog inte så att han går in här och kikar lite då och då.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Var har de 100-tals miljonerna tagit vägen?henka83 skrev:Möjligt att jag är pinsam, jag bryr mig! *not*pulverapa skrev:Fan va pinsam du är.henka83 skrev:Ni som har skyddat Wesslan hela säsongen, vad ska ni säga nu?
Jag har också troligtvis spenderat ca 100 000 gånger mer pengar på DIF än vad du gjort och kommer göra. Jag vill veta i vilka hål dom går. För inte fan går dom till något sportsligt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Om bara laget spelar bra och ordnar så att Wesslau slipper vara Spiderman i 50 minuter skulle hans spel i övrigt bli mer stabilt. Laget måste, måste, måste,måste stå upp för laget och för sig sälva. De måste hjälpa varandra. De måste se till att Wesslau slipper få skott på sig i förflyttning som vid 2-1målet.
Nej. Vi har alltför många löneknektar i laget. De har inget riktigt hjärta i många fall. Det är så.
Nej. Vi har alltför många löneknektar i laget. De har inget riktigt hjärta i många fall. Det är så.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.